י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הם יהיו שבויים"

סערת הכותרת ב'ערוץ 13': שר התקשורת מגיב

שר התקשורת ושרת ההסברה תוקפים את 'ערוץ 13' על רקע הכותרת המבישה שהופיעה על המרקע במהדורה המרכזית אמש שצוטטה גם בכלי תקשורת פלסטיניים | "פשוט בלתי סביר שערוץ ישראלי יסייע במישרין לכוחות האוייב. בלתי סביר לחלוטין"

סערת הכותרת ב'ערוץ 13': שר התקשורת מגיב
חדשות 13 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר התקשורת שלמה קרעי מ'הליכוד' מגיב לסערת הכותרת ב'ערוץ 13' וכתב: "כשדיברתי על מגוון דעות, לא התכוונתי לפתיחת סניף של ה-BDS בתוך ערוץ תקשורת ישראלי. בקרוב, מי שחושב שהציבור בישראל מעוניין בסניף של ה-BDS, עומד להתבדות".

השר הוסיף והצהיר: "אפתח את השוק למגוון ולתחרות, הציבור לא יהיה שבוי בידי הערוצים הקיימים, הם יהיו שבויים שלו, והתוכן בהתאם".

השר שלמה קרעי. צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת.

גם שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' תקפה ואמרה: "במשרד ההסברה עובדים בשעות האחרונות קשה מאוד מתוך ניסיון להטות את הנרטיב הפלסטיני שטס בתקשורת הבינלאומית לפיו "ישראל הרגה ילדים פלסטינים רק כי התחשק לה." ואז מגיעה כותרת בערוץ 13 שמיישרת קו עם גרועי אוייבנו".

הכותרת המסעירה של 'חדשות 13'

עוד הוסיפה השרה וכתבה: "בלי להזכיר את העובדה שלמעלה ממאה רקטות שוגרו ביום אחד לשטח ישראל מתוך כוונה לפגוע בחפים מפשע, בלי לציין במילה את העובדה שמדובר בתגובה לטרור הפלסטיני, בלי לקשר בין הסבל שתושבי העוטף עוברים לבין החיסול הממוקד של הטרוריסטים - לערוץ 13 היה חשוב להפיץ לעולם "שבאישור נתניהו ילדים ונשים נהרגו בתקיפה לילית."

"לא יודעת מה עובר על הערוץ הזה אבל זה פשוט בלתי סביר שערוץ ישראלי יסייע במישרין לכוחות האוייב. בלתי סביר לחלוטין". סיכמה.

כזכור, 'חדשות 13' עוררה סערה אמש כאשר בכותרת המהדורה המרכזית נכתב: "באישור ראש הממשלה נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילה" ברצועת עזה. גם ברשתות הפלסטיניות חגגו עם הצילום של הכותרת שהופיעה על המרקע של 'ערוץ 13' כביכול התקשורת הישראלית בעצמה מודה שישראל ביצעה פשע מלחמה והרגה במכוון חפים מפשע.

חדשות 13 ערוץ 13 שר התקשורת שלמה קרעי גלית דיסטל אטבריאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד