כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
סיכולים ממוקדים

בעמדת השיגור: צה"ל תקף חולייה שתכננה לבצע ירי, דיווח על הרוג ופצוע אנוש

צה"ל: תקפנו פעילי ג'יהאד שהיו בעמדת שיגור | הפלסטינים מדווחים על הרוג ופצוע אנוש |  תיעוד

ארכיון
ארכיון צילום: צילום מסך

צה"ל תקף לפני זמן קצר (רביעי) חוליית שתכננה לבצע ירי רקטות משטח רצועת עזה לעבר ישראל, כנקמה על חיסול בכירי הג'יהאד האסלאמי במכת הפתיחה של מבצע 'מגן וחץ'. הפלסטינים דיווחו על סדרת פיצוצים שנשמעו באזור חאן יונס. בתקיפה, לפני הפלסטינים, חוסל מחבל אחד וחברו נפצע באורח אנוש. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל תקף פעילי ארגון הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני שהיו בעמדת שיגור".

במקביל, צה"ל תקף גם אמצעי שיגור רקטות של הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני ברצועת עזה. בתוך כך, אחרי גל התקיפות פיקוד העורף הנחה את תושבי העוטף כי ניתן לצאת מהמרחבים המוגנים.

 כמעט יומיים חלפו מאז החל מבצע 'מגן וחץ', וארגון הג'יהאד האסלאמי טרם הצליח להוציא אל הפועל תגובה על החיסולים. מוקדם יותר דווח כי במידה והשקט בדרום יישמר, ראש הממשלה יכנס הערב דיון שבו יישקלו הקלות חלקיות לעורף וחזרה מסוימת לשגרה.

גם אתמול דיווחו כלי תקשורת פלסטינים כי צה"ל תקף חוליית מחבלים בדרום רצועת עזה. זמן קצר לאחר מכן הודיע דובר צה"ל כי כלי טיס תקף חולייה שנערכה לבצע ירי נ"ט. "כלי טיס של צה"ל תקף לפני זמן קצר חוליית נ״ט בעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה", מסר דובר צה"ל. בעזה דיווחו על לפחות שני הרוגים בתקיפה. לפי צה"ל, החולייה נסעה ברכב בדרכה לעמדת ירי. כלי תצפית של צה"ל עקבו אחר פעילות החוליה ותקפו אותה כשהייתה בדרכה לעמדה.

 

 

מבצע מגן וחץ תקיפה עמדות שיגור שיגור שיגור רקטות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד