ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
אמירה יומרנית

ח"כ אלמוג כהן: "לא ירו על שדרות בגלל שהייתי שם"

חבר הכנסת אלמוג כהן, שפתח בשבוע שעבר לשכה מאולתרת בשדרות בעקבות המצב הביטחוני הרעוע, טען כי בעזה לא ירו על שדרות בשל נוכחותו שם. "העובדות הן מאוד ברורות - הם הבינו שאם הם יורים לעבר שדרות - הם יורים לעבר חבר כנסת", אמר

ח"כ אלמוג כהן: "לא ירו על שדרות בגלל שהייתי שם"
ח"כ אלמוג כהן בלשכתו בשדרות לקראת השבת צילום: לשכת הח"כ

חבר הכנסת אלמוג כהן מעוצמה יהודית התראיין היום (רביעי) לנוה דרומי בערוץ 14. כהן התייחס בריאיון למהלכים של חברי מפלגתו, שבטרם היציאה למבצע החרימו את ישיבת הממשלה בטענה כי המדיניות חייבת להשתנות. "היה אימפקט למעשים שעשינו – אני אומר את זה בוודאות מלאה. אבל מבחינה מבצעית, פעילות כזו של סיקול ממוקד מגיעה רק לאחר שיש ידיעת זהב והבשלה מבצעית", אמר.

חבר הכנסת כהן התייחס אף לירידה של מפלגתו בסקרים, שהגיעה בטרם הסיכול הממוקד של שלושה מחבלים בכירים בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי: "אני לא שר, אני לא יכול להחיל מדיניות. אני ברשות המחוקקת, ומבחינת החקיקה אני עושה כל מה שאני יכול. את הדעה המקצועית שלי אני אומר ולא מסתיר אותה לעולם – מה ואיך צריך לקרות. מי שבוחר להקשיב מקשיב, ומי שלא – זה גם בסדר".

כהן טען אף כי עצם שהותו בשדרות בשבועות האחרונות ובזכות הלשכה שפתח בעיר – לא נורו אליה רקטות, ולערים אחרות בעוטף עזה אכן נורו: "העובדות הן מאוד ברורות. בשבועות האחרונים בוצעו פעילויות כמו הפעילות המצוינת של הימ"מ בשכם, ובוצעו רקטות לעבר העוטף. זוהי עובדה ברורה מאוד. אני הייתי שם בעוטף, בשדרות, ולא נורו רקטות. מעצם היותי שם, אני חושב שהם הבינו שאם הם יורים לעבר שדרות – הם יורים לעבר חבר כנסת".

אלמוג כהן עזה שדרות חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד