כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"אין עוד הישגים"

לפיד קורא לסיים את המבצע בעזה: "צריך לארוז"

ראש האופוזיציה לפיד התייחס למבצע בעזה ואמר: "זה מבצע נכון ומוצדק". עם זאת, לפיד קרא לסיים את המבצע ואמר: "אני חושב שצריך לארוז את האירוע הזה, זה הזמן"

לפיד קורא לסיים את המבצע בעזה: "צריך לארוז"
יאיר לפיד צילום: AMIT SHABI/POOL

ראש האופוזיציה יאיר לפיד בריאיון לרשת ב' התייחס הבוקר (חמישי) למבצע מגן וחץ ואמר: "זה מבצע נכון ומוצדק. ישראל לא יכולה להתעלם מ-100 רקטות שנורו לעבר ישראל. בשביל לשקם את הרתעה צריך להגיב".

לפיד התייחס לדברים שאמר שר החוץ אלי כהן שישראל משנה את המשוואה ועוברת ליוזמה ואמר: "זה לא שינוי במשוואה. זה כמעט קופי פייסט של עלות השחר - אולי עם התחלה פחות עוצמתית".

לפיד קרא לעצור את המבצע ואמר: "אני חושב שצריך לארוז את האירוע הזה, זה הזמן. צריך לדייק בשאלה מתי יוצאים מאירוע. אין הישגים מידיים שישראל זקוקה להם מהמבצע. אין לנו תועלת שמחכים לה, צריך לעצור עכשיו". 

לקראת מצעד הדגלים שצפוי בירושלים בשבוע הבא קרא לפיד לקיימו כמתוכנן: "מדינת ישראל לא תשאל ארגוני טרור אם מותר לה או אסור לה לצעוד בירושלים עם דגלי ישראל".

לפיד הוסיף: "צריך כמובן לוודא שזה נעשה נכון. אני מאוד מקווה שתהיה השגחה אישית של ראש הממשלה ושר הביטחון כדי לוודא שהשר לביטחון לאומי לא יפוצץ את האירוע בכוונה".

נזכיר כי, ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד אמש עם ראש האופוזיציה יאיר לפיד לשיחת עדכון ביטחונית בעקבות המבצע בעזה. הפגישה התקיימה בלשכת רה"מ.

מלשכת ראה"מ נמסר כי, "ראש הממשלה עדכן את ראש האופוזיציה במטרות ובפרטי המבצע ״מגן וחץ״ ובסוגיות ביטחוניות נוספות".

הפגישה בין השניים נערכה בנוכחות המזכיר הצבאי, האלוף אבי גיל.

יאיר לפיד מבצע מגן וחץ מצעד הדגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד