י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"יותר גרוע מאל ג'זירה"

אישום נגד גבר שתקף וריסס גז-פלפל על צלם וכתבת של ערוץ 13

אתמול בשעות הבוקר עצרו שוטרי יחידת האופנועים מסיור תחנת לב ת"א, תושב ת"א בן 41, אשר אותר לאחר דיווח של צלם וכתבת של חדשות 13, כי הותקפו בגז פלפל על ידי עובר אורח. "את מי אתה חושב שאתה דוחף, למה מי אתה, על מי אתה בא"

אישום נגד גבר שתקף וריסס גז-פלפל על צלם וכתבת של ערוץ 13
חדשות 13 צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעקבות תלונת צלם וכתבת של חדשות 13 כי הותקפו אתמול (רביעי) בתל אביב, פתחו חוקרי תחנת משטרת לב ת"א בחקירה ממנה עלה כי בעת שהמתלוננים התכוננו לשידור חי בטיילת, עבר הנאשם במקום כשהוא קורא לעבר המתלוננת: "תזהרי עם הדבר הזה, יותר גרוע מאל ג'זירה". בהמשך, חטף ספוג של המיקרופון מידיה ואמר: "לכי תתלונני עליי" והמשיך ללכת.

כשהמתלונן ניגש אליו להשיב את הספוג, תפס בצווארו ואיים: "מה תעשה עכשיו, מה אתה רוצה, תזמין משטרה, רוסי מסריח" כשהוא מוסיף צרור קללות עסיסיות, הוא דחף את המתלונן ונצמד אליו, כשהמתלונן הודף אותו ממנו.

הנאשם עזב את המקום, חזר כעבור מספר דקות מצויד במיכל גז פלפל ואמר למתלונן: "את מי אתה חושב שאתה דוחף, למה מי אתה, על מי אתה בא" וכשהמתלונן ניסה לסובב את המצלמה לכיוונו היכה בו בידיו, ריסס לעבר שני המתלוננים גז פלפל שגרם לצריבה בעיניהם, ונמלט מהמקום.

עם סיומה של החקירה, הגישה היום יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ת"א, כתב אישום כנגד הנאשם, תושב ת"א, בן 41, הכולל אישומי תקיפה, איומים ושתי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה ממש. בנוסף ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

כזכור אתמול במהלך שידור מטיילת פרישמן בתל אביב, הכתבת טליה כהן וצלם חדשות 13 הותקפו על ידי אדם שקרא לעברם "יותר גרוע מאל ג'זירה" ואז שב וריסס אותם בגז מדמיע. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את התושב בן 41 בחשד לתקיפה.

מטעם מאגודת העיתונאים נמסר: "אירועי תקיפות העיתונאים הולכים ומסלימים, כתבת חדשות 13 טליה כהן והצלם שלה הותקפו על ידי עובר אורח, שגם ריסס אותם בגז פלפל. על המשטרה לנקוט יד קשה נגד התוקף שתועד בפנים גלויות כשהוא תוקף את הצוות".

כזכור, במהדורה של הערוץ פורסמה כותרת פרובוקטיבית נגד ראש הממשלה נתניהו, בכיתוב נרשם: "באישור רה"מ: נשים וילדים נהרגו בתקיפה הלילית" על חיסול הבכירים בעזה. הכיתוב הופץ ברשתות ועורר סערה. בחדשות 13 מיהרו להתנצל: "הכותרת שהופיעה במסגרת המהדורה המרכזית נוסחה בצורה לא ראויה ובאופן לא נכון ומטעה. אנו מתנצלים על כך בפני צופינו".

חדשות 13 כתב אישום תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד