כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי החיסולים המוצלחים

נתניהו: "מי שבא לפגוע בנו - דמו בראשו, וגם בראשו של מחליפו"

ראש הממשלה נתניהו ביקר בגדוד 66, גדוד קלע דוד. נתניהו נפגש עם המפקדים והחיילים וביניהם החיילים שלקחו חלק אתמול ביירוט המוצלח מעל גוש דן. נתניהו: "כל מי שבא לפגוע בנו - דמו בראשו, וגם דמו בראשו של מחליפו. אנחנו בעיצומה של המערכה, הן בהתקפה והן בהגנה"

נתניהו: "מי שבא לפגוע בנו - דמו בראשו, וגם בראשו של מחליפו"
נתניהו בהצהרה צילום: לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר היום (חמישי) בגדוד 66, גדוד קלע דוד. רה"מ נפגש עם המפקדים והחיילים וביניהם החיילים שלקחו חלק אתמול ביירוט המוצלח מעל גוש דן.

נתניהו אמר במהלך הביקור: "לפנות בוקר סיכלנו את מפקד מערך הטילים של הג'יהאד האיסלאמי בעזה. עכשיו, לפני שעה קלה, סיכלנו גם את סגנו. כבר אמרתי, כל מי שבא לפגוע בנו - דמו בראשו, וגם דמו בראשו של מחליפו. אנחנו בעיצומה של המערכה, הן בהתקפה והן בהגנה".נתניהו הוסיף: "מאחוריי מערך 'קלע דוד' עם המפקדים והמפקדות. המערכת הזאת יירטה בהצלחה רקטה מעל גוש דן. אנחנו נמשיך לפעול בהגנה ובהתקפה עד לסיום המערכה".

עוד אמר נתניהו: "אני רוצה להודות ללוחמות וללוחמים שעושים כאן עבודת קודש להגן על שמי המדינה ולהגן על אזרחי המדינה. אני מבקש מכם, אזרחי המדינה, להמשיך לעזור לנו להגן עליכם. תקפידו על הוראות פיקוד העורף. ביחד - אנחנו מנצחים".

במסגרת הביקור קיבל ראש הממשלה סקירה על היירוט שבוצע אתמול, וכן בחן במשמרת מבצעית פעילה. לביקור התלוו ראש המל"ל, ראש הסגל והמזכיר הצבאי של רה"מ.

בנימין נתניהו קלע דוד מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד