ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
ברקע המבצע בעזה

מקורבים לנתניהו ולגלנט: "המשבר בין השניים הגיע לסופו"

מקורבי נתניהו וגלנט סיפרו כי המשבר בין השניים הגיע אל סופו. נוכחים בישיבות הביטחוניות האחרונות סיפרו כי בחדרים הסגורים ראש הממשלה נתניהו מפרגן לשר גלנט

מקורבים לנתניהו ולגלנט: "המשבר בין השניים הגיע לסופו"
נתניהו וגלנט לוחצים ידיים צילום: לע"מ

ברקע המבצע הצבאי בעזה: מקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון יואב גלנט מספרים על סופו של המשבר בין השניים שהחל לאחר שהשר גלנט קרא לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית.

נוכחים בישיבות הביטחוניות האחרונות סיפרו כי בחדרים הסגורים ראש הממשלה נתניהו מפרגן לשר גלנט. בהערכת המצב היום אמר נתניהו לגלנט: "מעריך מאוד שלמרות האבל אתה נמצא כאן ומוביל את מערכת הביטחון". גלנט השיב: "כך אמי חנכה אותי".

כזכור, במהלך מסיבת העיתונאים שנערכה אמש שר הביטחון יואב גלנט החמיא פומבית לנתניהו ואמר: "תיאום כזה במערכת הביטחון תחת הנהגת רה"מ והקבינט לא היה מעולם".

כזכור, המתיחות בין ראש הממשלה נתניהו לשר הביטחון יואב גלנט הגיע לפני כחודש וחצי לשיא כאשר השר גלנט קרא בהצהרה לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית בזמן שנתניהו היה בביקור מדיני בחו"ל.

בעקבות כך, החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו להעביר מתפקידו את שר הביטחון יואב גלנט. מלשכת רה״מ נמסר כי, "ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להעביר מתפקידו את שר הביטחון יואב גלנט".

את הודעת הפיטורים קיבל גלנט לאחר שנתניהו זימן אותו ללשכתו ואמר לו כי הוא איבד את האמון בו לאחר שפעל נגד הממשלה ונגד הקואליציה בעת שראש הממשלה שהה בביקור מדיני בחו"ל. 

בסביבת נתניהו הסבירו כי הסיבה המרכזית למהלך היא "תגובה רפה וחלשה מצד השר גלנט נגד הסרבנות בצה"ל, דבר שאין לו שום מקום". 

בנימין נתניהו יואב גלנט מבצע מגן וחץ הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד