כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קרא לרצוח מיעוטים

8.5 שנות מאסר לנאצי שהקים מעבדת נפץ במטבח הביתי

נאצי בן 20 מבריטניה, שצילם את עצמו מפוצץ את המטבח שלו בזמן שייצר חומר נפץ וטען ש'צריך לירות במיעוטים' נכלא לשמונה וחצי שנים. הוא הורשע בחודש שעבר בעבירות של החזקת חומרי נפץ, טרור והחזקת נשק חם

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: מתוך הסרטון

גזען נאצי אובססיבי להיטלר, שטען ש'צריך לירות' במיעוטים ופוצץ את המטבח שלו תוך כדי ניסוי בחומרי נפץ, נשלח למוסד לעבריינים לשמונה וחצי שנים. ווהן דולפין, בן ה-20, כינה את עצמו כ"משוגע מסוכן" לאחר שהצית "כדור אש" במטבחו בעת ייצור אבק שריפה.

המשטרה גילתה כי הצעיר הקיצוני הפך את המחסן המשפחתי למפעל נשק שבו הוא ייצר חומרי נפץ מאולתר תוצרת בית. חבר מושבעים קבע את עונשו לאחר שבמקרר בחדר השינה שלו היו שקיות של כימיקלים לייצור פצצות.

דולפין, שגר עם דודתו בוולסל, מערב מידלנדס בבריטניה, הורשע בחודש שעבר בעבירות של החזקת נפץ, טרור והחזקת נשק חם. כך דיווח ה'דילי מייל'.

השופט מלבורן אינמן אמר בהכרזת גזר הדין כי הנאשם היה חבר "בקבוצות ימין קיצוני המחזיקות ברעיונות גזעניים קיצוניים ובאידיאולוגיה של עליונות לבנה כפי שדגלו הנאצים". השופט ציין: "ידעת שלפחות חלק מהקבוצות האלה קבוצות טרור, חבר המושבעים דחה את טענותיך שלא החזקת באמונות קיצוניות כאלה ואחרי ששמעתי את הדברים שלך, אני בטוח שאתה מאמין באמונות כאלה".

ב-14 ביוני בשנה שעברה, דולפין פרסם סדרה של סרטונים בצ'אט ימני קיצוני באפליקציית טלגרם המוצפנת, והראה את המטבח שלו מלא בעשן. בסרטון אחר שצילם בעצמו, הוא נראה במסכת גז מוקף בענן עשן חונק לאחר פיצוץ בסיר על כיריים ביתיות.

 

חומר נפץ נאצי היטלר בריטניה פיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד