י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
היום הרביעי למבצע

צה"ל ממשיך לתקוף מטרות בעזה | הרקטה שפגעה בבניין לא יורטה - בשל תקלה

ברקע חידוש השיחות להפסקת אש, צה"ל ממשיך לתקוף ברצועה | לפי נתוני צה"ל: למעלה מ-850 רקטות נורו לשטח ישראל, 215 מטרות הותקפו | הרקטה שפגעה בבניין מגורים ברחובות לא יורטה בשל תקלה | מאז 22:30 לא נורו רקטות לשטח ישראל | אין שינוי בהנחיות | עדכונים שוטפים

צה"ל ממשיך לתקוף מטרות בעזה | הרקטה שפגעה בבניין לא יורטה - בשל תקלה
עשן ברצועה בעקבות תקיפת צה"ל צילום: Atia Mohammed/Flash90

אחרי שעות של שקט, מאז אמש בשעה 22:30, חודש הירי הרקטי בשעה האחרונה לעבר יישובי העוטף. צה"ל המשיך גם הלילה לתקוף מטרות של ארגון הג’יהאד האסלאמי ברצועת עזה, ברקע חידוש השיחות להפסקת אש. ההנחיות לעורף לפי שעה לא השתנו. צה"ל תקף במהלך הלילה מוצבים צבאיים ומשגרי רקטות מוטמנים של ארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי הפלסטיני ברחבי רצועת עזה", נאמר בהודעת דובר צה"ל.

לפי צה"ל, מאז החל מבצע "מגן וחץ" נורו לשטח ישראל למעלה מ-850 רקטות, אך רק 672 חצו לשטח ישראל. 260 מהרקטות יורטו ו-163 נפלו בשטח הרצועה וגרמו לנפגעים והרוגים. עד כה תקף 215 מטרות של ארגון הג'יהאד האסלאמי.

בתוך כך, צה"ל הודה הבוקר (שישי) כי הרקטה שפגעה בבניין מגורים ברחובות לא יורטה בשל תקלה. "בנוגע לפגיעה בבניין ברחובות, מתחקיר ראשוני במטח שבוצע לעבר העיר, המיירט שוגר ולא פגע ברקטה, ובעקבות כך הרקטה פגעה בבניין. אני משתתף בצער המשפחה ומאחל החלמה מהירה לפצועים", אמר דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי".

"הלילה תקפנו מוצבים צבאיים ומשגרי רקטות מוטמנים של ארגון הטרור הג׳יהאד האסלאמי, איכות המודיעין מביאה הישגים ותקיפות משמעותיות", הוסיף הגרי.

לדבריו, "אנחנו מאפשרים שגרה לאזרחים וזה מצריך סבלנות. אין יישובים נצורים, יש אפשרות לצאת מהבתים לעשות קניות לשישי. עדיין נדרשים לאחריות, סבלנות ואורך רוח. ההנחיות האלו מצילות חיים. נמשיך להגן על התושבים ולתקוף את הגא"פ ככל שנדרש".

מבצע מגן וחץ צה"ל רחובות רצועת עזה הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד