כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
שלושים הרוגים פלסטינים

אל-ג'זירה: השעות הקרובות חשובות מבחינת ההגעה להסכם

גורם בכיר בג'יהאד האסלאמי לאל-ג'זירה: השעות הקרובות חשובות מבחינת ההגעה להסכם מכובד שישמור את זכויותיהם, משאביהם ודמם של הפלסטינים. באותה נשימה הוא מזהיר: יש לנו את הכוח להסלים את העימות באופן שיפתיע את כולם, אם התוקפנות הישראלית תימשך

אל-ג'זירה: השעות הקרובות חשובות מבחינת ההגעה להסכם
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מקור בג'יהאד האסלאמי לאל-ג'זירה: "השעות הקרובות חשובות להגיע להסכם שישמור על זכויותיהם, דמם ויכולותיהם של הפלסטינים". הגורם הוסיף כי להתנגדות יש כוח להסלים את העימות "באופן שיפתיע את כולם אם התוקפנות הישראלית תימשך".

משרד הבריאות בעזה מדווח כי מספר ההרוגים "מהתוקפנות הישראלית" עלה ל-31, בהם 6 ילדים ו-3 נשים, ו-93 נוספים נפצעו. באל ג'זירה מציינים כי "על רקע מאמצי התיווך של מצרים, נראה שאף אחד מהצדדים לא מוכן לכבות את ההתלקחות החמורה ביותר מאז אוגוסט".

"המאמצים של מצרים להרגיע את העניינים ולחדש את התהליך המדיני עדיין לא נשאו פרי", אמר שר החוץ המצרי סאמח שוקרי לכתבים.

בפגישה עם עמיתים ירדנים, צרפתים וגרמנים בברלין, דחק שוקרי ב"מדינות התומכות בשלום להתערב כדי להפסיק את ההתקפות" ואמר שישראל חייבת "לעצור את הצעדים החד-צדדיים שמטרתם להרוס את עתידה של המדינה הפלסטינית".

"הג'יהאד האסלאמי דורש שישראל תתחייב לא לרצוח עוד ממנהיגיה. זה משהו שישראל אומרת שהיא לא תעשה. ראינו חמישה מהמנהיגים שלהם במהלך היומיים האחרונים מחוסלים על ידי ישראל והם אומרים שיש להם את הזכות לעשות זאת", כך דיווח כתב אל-ג'זירה לצופים.

עוד ציין הכתב: "נראה שישראל מקווה שהג'יהאד האסלאמי בפלסטין, המדולדל מרקטות וממפקדים, יעצור את פעולות האיבה באופן חד-צדדי".

 

 

אל ג'זירה מבצע מגן וחץ מצרים פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד