ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
בדרך להסלמה

בישראל עוצרים את המגעים לרגיעה: "תהיה תגובה משמעותית"

נתניהו וגלנט החליטו לאחר הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון, להפסיק את המשא ומתן להפסקת אש. הודעה על כך נמסרה מישראל למצרים. גורם מדיני: "תהיה תקיפה משמעותית. זה לא קשור לירי לירושלים"

בישראל עוצרים את המגעים לרגיעה: "תהיה תגובה משמעותית"
בהצהרה לאזרחי ישראל צילום: חיים צח, לע"מ

המטח לערי ירושלים: ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט החליטו בתום הערכת המצב על עצירת המגעים להפסקת אש בשלב הזה, ועל המשך התקיפות - הודעה על כך הועברה על ידי ישראל למצרים. ישראל צפויה להגיב בצורה משמעותית בתגובה למטח האחרון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אצל שר הביטחון יואב גלנט בניחום אבלים יחד עם ראש המוסד דוד ברנע. קרדיט: קובי גדעון /לע"מ

גורם מדיני בכיר אמר: "בעקבות הירי לשטח ישראל הופסקו מבחינתנו המגעים להפסקת אש". לדברי הגורם, "תהיה תקיפה משמעותית. זה לא קשור לירי לירושלים, זה הוחלט עוד לפני בגלל הירי לעוטף".

בתוך כך, גורם מדיני העביר איום על ארגון הטרור חמאס לראשונה מאז החלה המערכה ולמרות שהארגון אינו משתתף אקטיבית בירי: "הסיכולים האיכותיים שפוגעים בשורת הפיקוד של הגא״פ הם גם מסר לחמאס וארגוני טרור אחרים שמאיימים לפגוע בישראל", אמר.

כזכור, לראשונה מאז החל מבצע 'מגן וחץ', אזעקות נשמעו בצהריים (שישי) בהרי ירושלים, באזור בית שמש, בגוש עציון ואף בעיר ביתר עילית.

תושבים דיווחו של שמיעת פיצוצים ובבית שמש דווח על נפילת רסיסים. הירי לעבר שטח הארץ התחדש אחרי שעות ארוכות של שקט וברקע המשך השיחות על הפסקת האש. צה"ל הודיע כי הוא ממשיך לתקוף מטרות הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה.

 

בנימין נתניהו יואב גלנט מבצע מגן וחץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד