כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חשוב שתדעו

במימון המדינה: האזרחים שיוכלו להתארח למשך מספר ימים

אזרחים ותיקים המתגוררים באזורים החשופים לסיכון גבוה להיפגעות בשל קשיי התניידות, מגבלות אישיות או עריריות יוכלו להתפנות לבתי אבות ברחבי הארץ אשר נמצאים בהתקשרות עם משרד הרווחה והביטחון החברתי

בית אבות
בית אבות צילום: pixsabay

משרד הרווחה והביטחון החברתי יאפשר לאזרחים ותיקים המתגוררים באזורים החשופים לסיכון גבוה להיפגעות בשל קשיי התניידות, מגבלות אישיות או עריריות להתפנות לבתי אבות ברחבי הארץ אשר נמצאים בהתקשרות עם המשרד.

השירות נועד להקל על אזרחים ותיקים רבים אשר נזקקים לסיוע של מטפלים זרים שאינם שולטים בשפה העברית ואינם מכירים את נהלי ההתגוננות. הפינוי יתאפשר גם לאזרחים ותיקים רבים אשר מתגוררים בדירות ישנות ללא מיגון בקרבת מקום.

לנוכח אלו, אזרחים ותיקים מאזורי הסיכון יוכלו להתארח למשך מספר ימים בבתי האבות הציבוריים המפוקחים על ידי המשרד ושפרושים בכל רחבי הארץ, במימון מלא הכולל גם הסעות הלוך וחזור.

המינהל לאזרחים ותיקים במשרד הרווחה הנחה את המחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות לסייע בידי האזרחים הוותיקים המבקשים להתארח בבתי האבות בקליטה מהירה וכן בסיוע בהסעה לבית האבות המבוקש.

יריב מן, סמנכ"ל המשרד ומנהל המינהל לאזרחים ותיקים אמר: "נוהל האירוח הנו פשוט, אזרח או אזרחית ותיקים החשים בסכנה ושהם בודדים או מרותקים לביתם ושזקוקים לסיוע מוזמנים לפנות למחלקת הרווחה או למוקד 118 ואנו נאפשר להם להתארח באחד מבתי האבות שלנו".

חשוב לציין כי מוקד 118 של משרד הרווחה ערוך לקלוט פניות של אזרחים ותיקים ולסייע במתן מענה מהיר בעת החירום.

 

מימון מבצע מגן וחץ חינם אירוח אזרחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד