כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לא מתכוון לחזור

ג'ארד קושנר מסייע: זו התוכנית של יאיר נתניהו במיאמי

לפי הפרסום, בנו של ראש הממשלה מחפש בימים אלה עבודה בפלורידה ומי שמסייע לו בכך הוא ג'ארד קושנר חתנו של נשיא ארה"ב לשעבר. יאיר מציג את עצמו לאנשי עסקים מקומיים כבעל ניסיון רב בתחום השיווק הדיגיטלי ומתכנן להשתקע זמן ממושך מעבר לים

ג'ארד קושנר מסייע: זו התוכנית של יאיר נתניהו במיאמי
יאיר נתניהו צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מבלה את זמנו בימים אלה במיאמי לשם הגיע אחרי שהות בפורטו ריקו. לפי הפרטים שמפרסם בסוף השבוע העיתונאי בן כספית, נתניהו ג'וניור מדבר עם אנשי עסקים בכירים בפלורידה על עבודה.

מי שעוזר לו עם קשרים אישיים והפניות הוא ג'ארד קושנר, חתנו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ואחד משושביני הסכמי אברהם. לפי כספית, נתניהו הצעיר מציג את עצמו כמומחה לשיווק דיגיטלי (רשתות חברתיות וכו'), מדגיש שהגיע למיאמי לתקופה ממושכת ומחפש עבודה במשרה מלאה.

יאיר מציג את עממו כבעל ניסיון רב בתחום אחרי שעבד במספר קמפיינים עם אביו, חלקם בהצלחה לא מבוטלת.

לפי הפרסום של כספית, נראה שבנו של ראש הממשלה מתכנן לקבוע את משכנו מעבר לים לזמן ממושך.

לאחרונה דווח כי יאיר נתניהו התבקש מהוריו להפסיק ולעסוק במשבר הפוליטי ולא לצייץ ברשת הטוויטר בה הרבה להתבטא בשנים האחרונות. במערכת הפוליטית דובר על כך שלבן יאיר היה חלק מכריע בהחלטה לפטר את שר הביטחון יואב גלנט והוא כמובן לא אהב את עובדה שאביו חזר בו מן הפיטורים הללו, כמו גם את ההחלטה של ראש הממשלה להקפיא את הרפורמה המשפטית.

ג'ארד קושנר יאיר נתניהו מיאמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד