כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
טרם נקבע מועד להלוויה

פורסם שמה של ההרוגה הי"ד בפגיעה ברחובות

בפגיעה ברחובות נהרגה אינגה אברמיאן, בשנות ה-80 לחייה. היא ניסתה לעזור לבעלה סרגיי, שמתנייד בכיסא גלגלים, להגיע לממ"ד. סרגיי נפצע קל: "היה לו נס, עף כשהוא על המיטה". השכן: "היא טיפלה בו במסירות". המשפחה מבקשת מהציבור להגיע להלוויה

 פורסם שמה של ההרוגה הי"ד בפגיעה ברחובות
הפגיעה ברחובות צילום: איחוד הצלה

במשך יממה שלמה הוגדרה אינגה אברמיאן, תושבת רחובות שנהרגה ביום חמישי האחרון מהפגיעה הישירה של רקטה בבניין בעיר, כנעדרת. רק אתמול זוהתה גופתה על ידי המכון המשפטי באבו כביר, והודעה נמסרה למשפחתה. אברמיאן, שהייתה בשנות ה-80 לחייה, היא ההרוגה הישראלית הראשונה במבצע "מגן וחץ".

אברמיאן, כך סיפר בן משפחה לאדם קוטב באתר Ynet, התגוררה בדירה בקומה השנייה בבניין שנפגע ברחוב סמילנסקי, יחד עם בעלה סרגיי, גם הוא בשנות ה-80 לחייו. הוא סיפר כי בדירה היה ממ"ד, אבל לדבריו הם לא הספיקו להגיע לשם כיוון שסרגיי הוא קטוע רגל ויד בעקבות תאונת דרכים קשה לפני למעלה מעשור, ומתנייד על כיסא גלגלים.

"הם לא הספיקו להגיע לממ"ד. הוא כנראה נלחץ והיא ניסתה לעזור לו לקום, אבל האזעקה התחילה מאוחר מדי, הייתה להם הרבה פחות מדקה וחצי כדי להגיע לממ"ד והם לא הספיקו להגיע", אמר. אינגה נפגעה ככל הנראה מקורה שקרסה.

סרגיי נפצע באורח קל מפגיעת הרקטה, ובן המשפחה סיפר ל-Ynet: "יש לו חבלות קלות. היה ממש נס. הוא פשוט ניצל". לדבריו, במהלך הפיצוץ נפער חור בקיר וסרגיי שהיה על המיטה בזמן הפיצוץ עף באופן חלקי החוצה, דרך החור, כשהוא עדיין שוכב על המיטה.

הלווייתה של אינגה תיערך ככל הנראה בבית העלמין בראשון לציון, והמשפחה מבקשת מהציבור להגיע, אולם טרם נקבע מועד להלווייתה.

רחובות מבצע מגן וחץ הרוגה טילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד