כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר הירי לעוטף

מימין ומשמאל: הח"כים מגיבים להפסקת האש

ח"כ אלמוג כהן תקף בעקבות הירי לעוטף שנמשך גם לאחר הפסקת האש וכתב: "זו לא הפסקת אש, זו אש בלי הפסקה". במקביל, ח"כ טיבי בירך על הפסקת האש וטען כי מניעי המבצע היו פוליטיים

מימין ומשמאל: הח"כים מגיבים להפסקת האש
מבצע מגן וחץ בשדרות צילום: פלאש 90

ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) תקף הערב (מוצ"ש) את הדיווחים על כניסתה של הפסקת האש לתוקף במקביל לירי הרקטות לעבר עוטף עזה שנמשך גם אחרי השעה 22:00 - השעה שבה הייתה אמורה הפסקת האש להיכנס לתוקפה.

כהן כתב: "זו לא הפסקת אש, זו אש בלי הפסקה. דם ילדי הדרום אינו הפקר!". כהן הוא הח"כ הראשון מהקואליציה שהשמיע את עמדתו פומבית נגד הפסקת האש בעקבות הירי שנמשך לעוטף עזה.

מנגד, ח"כ אחמד טיבי בירך על כניסתה של הפסקת האש לתוקפה ובירך את המתווכים המצרים. "מברך על הפסקת האש ועל המאמצים המצריים הממושכים", כתב.

טיבי טען כי המבצע לא נועד להחזיר את ההרתעה הישראלית ומניעיו היו פוליטיים. לדבריו, "לא הרתעה ולא בטיח׳. סקרים. מבחינה זו נתניהו השיג את מבוקשו: שיפור בסקרים, ביטול הפגנת המחאה בקפלן הערב, ותחזוק הקואליציה".

טיבי הוסיף: "הכל באמצעות הטייסים הליברליים דורשי ״הדמוקרטיה״ שהפציצו דירות בשעה02:00 והרגו משפחות שלמות כולל ילדים ונשים ולא היה להם האומץ המוסרי לומר: abort!!".

אלמוג כהן מבצע מגן וחץ אחמד טיבי הפסקת אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד