כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
סקרים חדשים

יממה לסיום המבצע בעזה: הליכוד וגוש הימין בעלייה

יממה אחרי שמבצע מגן וחץ הגיע לסיומו, סקרי מנדטים שפורסמו הערב צופים עלייה לגוש הימין ולליכוד לאחר תקופת דשדוש. כל הנתונים והמספרים בפנים

יממה לסיום המבצע בעזה: הליכוד וגוש הימין בעלייה
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בערוצי התקשורת פורסמו הערב (ראשון) סקרי מנדטים יממה אחרי שמבצע מגן וחץ שנמשך חמשה ימים הגיע לסיומו. שאלת השאלות היא האם היוזמה הישראלית במבצע, תחזק את הממשלה ואת העומד בראשה.

מסקר חדשות 14, עולה כי לו הבחירות היו מתקיימות היום, לא היו תזוזות משמעותיות במפה הפוליטית לעומת סקרים קודמים. לקואליציה הנוכחית ע"פ הסקר, ישנם בסך הכל 58 מנדטים לעומת האופוזיציה, לה יש 62 מנדטים. מפלגת עבודה גם סקר הנוכחי אינה עוברת את אחוז החסימה.

תמונת הגושים לפי הסקר: גוש הימין עם 58 מנדטים, גוש המרכז שמאל עם 58 מנדטים כשבתווך חד"ש תע"ל עם ארבעה מנדטים.

סקר כאן חדשות - הקואליציה מזנקת

על פי סקר כאן חדשות, לו הבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו חוזרת להיות המפלגה הגדולה ביותר עם 28 מנדטים, המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ עם 26 מנדטים, יש עתיד הראשות יאיר לפיד עם 18 מנדטים, הציונות הדתית ועוצמה יהודית עם 10 מנדטים.

ש"ס עם 10 מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים, רע"מ עם 5 מנדטים וכך גם  חד"ש תע"ל עם 5 מנדטים, מפלגת מרצ שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות האחרונות עם 5 מנדטים. העבודה לא עוברת את אחוז החסימה וכך גם בל"ד.

תמונת הגושים על פי הסקר: גוש הימין עם 55 מנדטים, גוש המרכז שמאל עם 60 מנדטים ובתווך חד"ש תע"ל עם חמשה מנדטים.

סקר חדשות 13 - גנץ מוביל

מסקר המנדטים של חדשות 13 עולה כי לו הבחירות נערכו היום הייתה תמונת המנדטים נראית כך, המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ עם 30 מנדטים, הליכוד בראשות רה"מ נתניהו עם 25 מנדטים, יש עתיד בראשות יאיר לפיד עם 18 מנדטים.

ש״ס עם 10 מנדטים, יהדות התורה עם 8 מנדטים, ישראל ביתנו עם 5 מנדטים, הציונות הדתית עם 8 מנדטים, עוצמה יהודית עם 5 מנדטים חדש-תע״ל עם 5 מנדטים, רע״ם עם 6 מנדטים. בסקר הנוכחי בל״ד, העבודה ומרצ לא עוברות את אחוז החסימה.

מפת הגושים: גוש הימין עם 56 מול 59 לגוש המרכז שמאל. בתווך: חדש- תע״ל עם 5 מנדטים.

סקר חדשות 12 - הליכוד והמחנה הממלכתי בשוויון 

על פי סקר חדשות 12, לו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת הליכוד הייתה זוכה ב-27 מנדטים, המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ עם 27 מנדטים, יש עתיד בראשות יאיר לפיד עם 18 מנדטים.

הציונות הדתית ועוצמה יהודית עם 10 מנדטים, ש"ס עם עשרה מנדטים, יהדות התורה עם 7 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים, חדש תע"ל עם 5 מנדטים, רע"מ עם 5 מנדטים מרצ עם 5 מנדטים.

בחלוקה לגושים: גוש הימין עם 54 מנדטים, גוש המרכז שמאל עם 61 מנדטים, כשבתווך חדש תע"ל עם חמשה מנדטים.

 

מבצע מגן וחץ סקר מנדטים בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד