כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
במקביל לסקרי המנדטים

נתניהו מתחזק בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה

יממה לאחר סיום המבצע רושם נתניהו עליה גם בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה. בסקר חדשות 12 נתניהו אף מוביל על גנץ שהוביל עליו בפער משמעותי בסקרים האחרונים

נתניהו מתחזק בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה
בני גנץ / בנימין נתניהו צילום: אבשלום ששוני/יונתן זינדל, פלאש 90

במקביל לסקרי המנדטים שהתפרסמו הערב (ראשון) והצביעו על מגמת התחזקות לראש הממשלה בנימין נתניהו ולגוש הימין בכלל, נבחנה שאלה ההתאמה לראשות הממשלה.

על פי סקר חדשות 14, בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה מוביל נתניהו עם 47%, בני גנץ אחריו עם 35% ויאיר לפיד עם 17%. במבחן התאמה ראש בראש בין גנץ לנתניהו, מוביל גנץ עם 46% לעומת 44% לנתניהו. ראש בראש בין נתניהו ללפיד – נתניהו מוביל עם 47%, לעומת 36% ליאיר לפיד.

שאלת ההתאמה על פי סקר חדשות 12 - נתניהו מוביל

על פי סקר חדשות 12, נרשם שינוי במגמה בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה כאשר המתמודדים הם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ וראש הממשלה נתניהו.

נתניהו זוכה לתמיכה גבוהה יותר ב-1% מחבר האופוזיציה גנץ. ראש הממשלה זוכה ל-38% (לעומת 31% בסקר האחרון), ואילו גנץ ל-37% (41% בסקר הקודם).

בשאלת ההתאמה לתפקיד ראש הממשלה, בבחירה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש האופוזיציה יאיר לפיד, נתניהו זוכה ל-42% תמיכה, עלייה של 6% מן הסקר הקודם שנערך, וראש יש עתיד ל-28%, מדובר על  2% פחות מן הסקר הקודם.

שאלת ההתאמה בכאן חדשות

על פי סקר כאן חדשות בשאלה מי הכי מתאים לתאם כראש ממשלה כאשר המתמודדים הם נתניהו מול לפיד. ראש הממשלה נתניהו מוביל בפער גדול עם 43% לעומת 33% ללפיד. 24% סבורים כי אף אחד הם לא מתאים.

עם זאת כשהמתמודדים הם נתניהו מול גנץ, גנץ מוביל עם 41% לעומת נתניהו שמקבל 40%. 19% סבורים כי אף אחד מהם לא מתאים.

בנימין נתניהו בני גנץ יאיר לפיד סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד