כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מכה לפוטין

שניים מהמפקדים הבכירים של רוסיה נהרגו בקרבות באוקראינה

פוטין סובל מעוד אובדן ענק כאשר שניים מהמפקדים הבכירים של רוסיה נהרגו על ידי חיילים אוקראינים הנאבקים להשתלט על בחמוט. הכישלונות האחרונים של רוסיה קשורים לסכסוך המתגבר בין משרד ההגנה הרוסי לבין ראש קבוצת שכירי החרב של וגנר

שניים מהמפקדים הבכירים של רוסיה נהרגו בקרבות באוקראינה
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: צבא אוקראינה

שניים מהמפקדים הבכירים של רוסיה נהרגו אתמול על רקע קרבות קשים במזרח אוקראינה. משרד ההגנה הרוסי דיווח כי ויאצ'סלב מקרוב מחטיבת הרובאים הממונעת הרביעית, ומפקד נוסף יבגני ברובקו מיחידה נפרדת נהרגו בניסיון להדוף התקפות אוקראיניות. הקרב על בחמוט נמשך כבר שנה כאשר חיילים אוקראינים ורוסים נאלצו להילחם פנים מול פנים עם נשק חי.

המשרד מסר כי: "מקארוב הוביל כוחות מהקו הקדמי" בעוד ברובקו "נהרג בגבורה, כשהוא סובל מפציעות רבות". משרד ההגנה ממעט להודיע ​​על מוות של הפיקוד הצבאי בתדרוכים היומיים שלו, כולל לגבי שורה של קצינים בכירים שנהרגו בחודשים הראשונים של המלחמה.

הכישלונות האחרונים של רוסיה ליד בחמוט קשורים ככל הנראה לסכסוך המתגבר בין משרד ההגנה הרוסי לבין יבגני פריגוז'ין, ראש קבוצת שכירי החרב של וגנר, שהובילה את המתקפה על בחמוy במשך חודשים.

המתיחות בין השניים גברה כאשר משרד ההגנה הרוסי נמנע שוב ושוב מלהזכיר את תפקידו של וגנר בהצלחת הלחימה במזרח אוקראינה. פריגוז'ין הגביר לאחרונה את הביקורת שלו על הצבא הרוסי, והאשים יחידה צבאית רוסית בנטישת עמדותיה בגזרת בחמות.

הצבא האוקראיני מסר כי הכוחות הרוסיים מראים סימני תשישות באזור בחמוט, כאשר אחת האינדיקציות היא תלונות "היסטריות" של פריגוז'ין נגד משרד ההגנה הרוסי.

ולדימיר פוטין נשיא רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה כח וגנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד