כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לא יצא צדיק בכלל

שדרן הרדיו במתקפה ארסית נגד החרדים: "סחטתם, בזזתם, ערלי לב"

שדרן הרדיו חיים הכט פתח את תוכניתו במונולוג שכלל דברי בלע והסתה נגד המגזר החרדי, כשהוא מזלזל בהתנדבות ובעזרה לזולת שאין כמוה בשום מגזר אחר, כולל נגד חב"ד: "די אתם שם בחב"ד, די עם הפוזות החלולות של יהדות רחומה... תנקו שירותים די עם הפוזות והשקרים"

שדרן הרדיו במתקפה ארסית נגד החרדים: "סחטתם, בזזתם, ערלי לב"
חיים הכט צילום: מתוך פייסבוק

שדרן הרדיו חיים הכט, פתח אמש (ראשון) את תוכניתו 'מדברים ברדיו' ברדיו 'קול רגע' במונולוג שהוקדש לתקציבי המיליארדים שהשיגו המפלגות החרדיות, תוך שהוא עוקץ ותוקף במשך שש דקות את המגזר החרדי, כולל את חסידי חב"ד שידועים במעשיהם הכבירים לא רק בארץ אלא גם בעולם כולו 24/7 ובמסירות אין קץ לכל יהודי באשר הוא.

הכט שהינו גם הבעלים והמנכ"ל של הרדיו פתח ואמר: "אם הייתי שואל אתכם, איפה ממשלתנו צריכה להשקיע עכשיו משאבים? איזה תחום בחיינו סובל ממצוקה? אילו בעלי מקצוע חסרים סביבנו כדי לעשות את חיינו טובים יותר? אין לי בכלל ספק שאתם כמוני הייתם אומרים פה אחד, מה שחסר עכשיו לחברה הישראלית זה רבנים".

הוא הוסיף לעקוץ בשנינות: "ואכן ממשלתנו נענתה לשוועת העם ובתקציב החדש דאגה להוסיף רבנים מקצה הארץ ועד קצהה. משרד הדתות קיבל בתקציב המדינה תוספת של 279 מיליון שקלים, זו התוספת. מתוכם 67 מיליון תוספת תקנים לרבנים. 12 מיליון שקלים לייעוצי פוריות, רק ליהודים כמובן, דרוזים עם בעיות פוריות שילכו למוסך".

השדרן המשיך ומנה את הכספים הכלולים ואמר למאזיניו: "יש תוספת של ארבעה מיליון שקלים לפסיקות הלכה לקהילות בחו"ל, תבינו אם יהודי בק"ק דדיסלדורף רוצה לדעת מה דינה של ביצה שנולדה בערב חג, מה לא נחלץ אותו? בטח נחלץ. יש לזה עכשיו תקציב של מיליונים. יש עוד 180 מיליון שקלים לתקצוב רבני קהילות, חברים יש ממשלה בישראל, כל זה חוץ מ-2,500 מיליון (כלשונו) שקלים לתקצוב אברכים".

חיים הכט המשיך וסיפר למאזינים כי סבתו אושפזה בשבוע שעבר בבית החולים לגליל בנהריה והחל למנות במונולוג שלו את סבלם של המאושפזים במקום. לדבריו: "רק בנס האחיות נותנות למטופלים את התרופות הנכונות. הן מסכנות, כבר לא רואות בעיניים. אין מי שיגיע לנקות, המנקה המבוגרת לא מסוגלת לשמור על מחלקה נקייה. מורחים את הלכלוך עם סמרטוט רטוב. מנהל המחלקה פרופסור בעל שם עולמי נראה מיואש. אין לו מנקים והוא רואה סביבו חולים זקנים מטופלים בתנאים מחפירים".

מתנדבי זק"א החרדים מטפלים בגופה במצב ריקבון. צילום: דוברות זק"א.

ובשלב זה הגיע הזלזול של השדרן במתנדבים החרדים שמסתובבים בבתי החולים מעניקים מאכלים לחולים ולמשפחותיהם ומעודדים את רוחם בשעתם הקשה: "ביום שישי בצהריים מגיעות בנות חב"ד החסודות ומגישות לחולות חלה מתוקה לשבת, נרות וברכה מהרבי, 'לבריאות' הן אומרות לזקנות", מספר הכט ובהמשך תקף: "והלב, מה אני אגיד לכם, הלב נמס מהמחווה. די אתם שם בחב"ד, די עם הפוזות החלולות של יהדות רחומה. אתן רוצות להפגין יהדות אמיתית? בואו ועשו שירות במחלקה הפנימית, תסעדו חולות תנקו שירותים, תסייעו לאחיות. די עם הפוזות והשקרים".

הוא הוסיף ותקף: "180,000 אברכים לומדים תורה בכוללים, משתמטים משירות וגוזלים מיליוני שקלים מהמחלקות הפנימיות בבתי החולים. רוצים לעשות קידוש השם? בואו לעבוד בבתי החולים, לא לחלק חלות לשבת", והוסיף למצוא את האשמים בכך; "העוון הוא על ראשם של מנהיגי הדתיים, סמוטריץ' וגולדקנופף ודרעי וגפני שבגללם, כן, בגלל החזירות שלהם זקנים נמקים באי כבוד בבתי החולים. לו רק הייתם מעבירים את תקציב פסיקות ההלכה לחו"ל, 4 מיליון שקלים, רק את זה לו העברתם למחלקות הפנימיות, היהדות הייתה זוהרת באור נגוהות".

מתנדבי איחוד הצלה החרדים בהחייאה. צילום: דוברות איחוד הצלה.

"אבל אתם ערלי לב, הכספים שסחטתם בתקציב השנה היו יכולים לשנות דרמטית את המציאות בבתי החולים בפריפריה. חסרונם של הכספים האלה פירושו מוות במקום חיים". אמר וקינח בעוד מילים קשות ובוטות, "לכן אני החילוני אומר לכם שומרי תרי"ג עלק, אתם חוטאים בחילול השם גדול. אין מחילה לחזירות הפוליטית שלכם. הרי את כל המיליארדים בזזתם לא לקידוש שם שמיים, אלא לביצור כוחן של המפלגות הארורות שלכם. פוליטיקה בזויה אתם עושים, לא קידוש השם". כך חיים הכט, הבעלים והמנכ"ל של רדיו 'קול רגע' בפתח תוכניתו 'מדברים ברדיו', שמוכר אולי לרבים מהגשת התוכנית המפורסמת 'יצאת צדיק'.

לסיכום נאמר, חיים לא יצאת צדיק.

חיים הכט דברי הסתה הסתה נגד חרדים תקציב ישיבות תקציב לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 88 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד