כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"תחזור עם מספרים אחרים"

עמית סגל ורביב דרוקר בעימות סוער: "כמה נמוך"

הפרשנים הפוליטיים הבכירים של ערוץ 12 וערוץ 13, התעמתו בטוויטר בעקבות סקרי המנדטים שהוצגו אמש במהדורות. "הוא הביא שני פרסומים בלעדיים - גם את הסקופ וגם את ההכחשה"

עמית סגל ורביב דרוקר בעימות סוער: "כמה נמוך"
עמית סגל//רביב דרוקר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפרשנים הפוליטיים הבכירים, עמית סגל מערוץ 12 ורביב דרוקר מערוץ 13, התעמתו אמש (ראשון) בטוויטר בעקבות סקרי המנדטים שהוצגו אמש במהדורות השונות ונעשו אחרי תום מבצע "מגן וחץ".

מי שהתחיל בהתכתשות היה סגל שהתייחס לאותו סקר מפוקפק שפורסם בחדשות 13 בחול המועד פסח והעניק לקואליציה רק 46 מנדטים. "חודש חלף מאז ״הסקר שכמותו לא נראה מאז מלחמת לבנון ה-2״ בחדשות 13 - וגוש נתניהו התחזק שם מ-46 ל-56 מנדטים. כל מי שמבין בדעת קהל יודע שאין תזוזות כאלה של התרסקות ב-10 מנדטים ואז המראה שוב בתוך חודש. וכל מי שלמד סטטיסטיקה יודע מה שווה חריגה כזו. אבל איך אמר לי פעם רזי ברקאי על מישהו? הוא הביא שני פרסומים בלעדיים - גם את הסקופ וגם את ההכחשה".

רביב דרוקר הגיב: "עוד לא נולד הנושא שאתה לא מבין בו, אבל היו המון מקרים בהם היו תנודות דרמטיות בזמן קצר, בנט ירד מ 24 ל 6 מנדטים, בטח כשסקר אחד נעשה זמן קצר אחרי פיטורי גלנט וסקר שני אחרי מבצע צבאי לכאורה מוצלח. מקווה שכשהסוקר שלכם מגיע עם תנודה משמעותית בסקרים, אתה לא אומר להם - לא הגיוני, תחזור עם מספרים אחרים".

בהמשך קינח דרוקר בעקיצה לעבר חדשות 12 והתייחס לשינוי הדרמטי במעמדו של נתניהו בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה. "כל מי שמבין משהו בדעת קהל" יודע שלא יכולה להיות תזוזה של עשרה אחוזים תוך שבוע...כמה נמוך הוא עוד ירד...".

עמית סגל רביב דרוקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד