כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

עידוד וחיזוק גדול הרעיף הגר''מ מאיה על ראשי 'יד לאחים' ופעילותם הרבה להצלת יהודים

ראשי 'יד לאחים' ביקרו אצל זקן מועצת חכמי התורה, הגר"מ מאיה וסקרו בפניו את הפעילות הרבה הנעשית בהשבת יהודים לכור מחצבתם • בין חברי המשלחת נמנו הרב שמואל ליפשיץ מראשי הארגון ומנהלי מחלקות • הגר"מ מאיה: "בכל פעם אני מתרגש מהזכות הגדולה שיש לכם בפעילות הקודש שאתם עושים" והוסיף על חשיבות התרומה לארגון "מצווה חשובה"

עידוד וחיזוק גדול הרעיף הגר''מ מאיה על  ראשי 'יד לאחים' ופעילותם הרבה להצלת יהודים
הגאון רבי משה מאיה צילום: שוקי לרר

בלבביות רבה קיבל הגר"מ מאיה, זקן מועצת חכמי התורה את ראשי 'יד לאחים' והרעיף עליהם טללי עידוד וחיזוק לפעילותם הנעשית לאורך כל ימות השנה.

על חברי המשלחת נמנו הרב שמואל ליפשיץ מראשי הארגון, הרב חיים איזנברג, הרב יואב רובינסון מנהל המחלקת התבוללות והדור השני והרב שמעון אברג'יל רכז פעילות שטח.

בביקורם העלו ראשי ונציגי הארגון בפני הגר"מ מאיה את העשייה הרבה הנעשית בשטח להצלת דורות רבות של יהודים, והעניקו סקירה מקיפה על הפעילות שעלתה שלב בתקופה האחרונה.

ר' חיים אייזנברג סקר בפני הרב את הפעילות במחלקת הטמיעה, כמו כן סיפר על אודות המגבית שבעיצומה, ועל ההגרלה הגדולה בין התורמים על ספר תורה מהודר, לצד פרסים יקרי ערך נוספים.

להצטרפות להגרלה על הספר תורה לחצו כאן>>

 על הפעילויות המיוחדות שנערכו לעולים מאוקראינה ולרבים נוספים, הרחיב בדברים הרב יואב רובינסון מנהל המחלקת התבוללות והדור השני ששיתף בין היתר בפעילויות ובהם ערב הכנה לליל הסדר לכל הניצולות וילדיהם בהשתתפות טובי המרצים. האירועים התקיימו בין היתר בראשון לציון, קרית שמונה ובאר שבע.

רכז השטח של המחלקה המטפלת במיסיון ר' שמעון אברג'יל העניק סקירה מקיפה על המאמצים הרבים שמשקיע הארגון במלחמה בכתות המיסיון הפועלות ברחבי הארץ, ופועלים להוציא יקר מזולל.

הרב שמואל ליפשיץ הציג בפני הגר"מ מאיה שאלה הלכתית הנוגעת למקרה שאירע ביום הביקור לגבי ניצולה יהודיה, ושמעו את הכוונתו ההלכתית.

הגר"מ מאיה ציין בדבריו כי הוא קורא ושומע על הפעילות הרבה של ארגון יד לאחים "בכל פעם אני מתרגש מהזכות הגדולה שיש לכם בפעילות הקודש שאתם עושים".

עוד הוסיף הרב וציין על הידוע לו על הקשר המיוחד שהיה למרן הגר"ע יוסף, מרן הגר"ש כהן ומרן הגר"ש בעדני זצ"ל, עם הארגון ועד כמה מאמץ שמשקיע הארגון בהצלת כל יהודי ויהודי.

הגר"מ מאיה הוסיף ברכות לרוב וציין כי מצוה חשובה היא לתרום ולסייע לארגון יד לאחים בפעולותיו. עוד הוסיף הגר''מ מאיה כי ניתן לתת מתוך כספי מעשר עבור הצלת הנפשות של יד לאחים.

כזכור בימים אלו נערכים ביד לאחים להגרלה הגדולה, כל מי שיצטרף להגרלה עד ליום ראשון א' בסיון (21.5 למניינם) יכנס בחינם להגרלת בינתיים משתלמת על פרסים שווים במיוחד! הפרס הראשון יהיה 100,000 שקלים! פרסים יקרי ערך נוספים יהיו. 1) חופשה זוגית במלון המפואר 'ניר עציון'. 2) ש"ס שוטנשטיין, הסט השלם, המהדורה הגדולה בשווי 7,000 שקלים. 3) שואב-שוטף מבית 'טינקו'.

ההגרלה, תיערך בעז"ה בערב חג השבועות, ביום רביעי ד' בסיון (24.5.23 למניינם) ומהמוקד הטלפוני נמסר כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים.

להצטרפות להגרלה על הספר תורה לחצו כאן>>

יד לאחים הרב משה מאיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד