כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חוזה שכירות ל-75 שנים

לגרום לו לעזוב: המלך צ'ארלס עלול לנתק את החשמל לאחיו

הנסיך אנדרו חושש שאחיו המלך צ'ארלס ינתק את החשמל כדי לאלץ אותו לצאת מהבית בעל 30 חדרי השינה. הנסיך אנדרו נמצא עם חוזה שכירות ל-75 שנים עבור האכסניה המלכותית בת 30 חדרי השינה בווינדזור לאחר מותה של המלכה האם ב-2002. כיום הוא מסתמך במידה רבה על קצבה מאחיו

לגרום לו לעזוב: המלך צ'ארלס עלול לנתק את החשמל לאחיו
המלך צארלס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המלך צ'ארלס ביקש מאחיו הנסיך אנדרו לעזוב את הנכס בו הוא מתגורר, המשתרע על פני 98 דונם בטירת ווינדזור. המלך הפחית לאחרונה את הקצבה שמקבל אחיו, מה שלא מאפשר לנהל את הבית בן 30 חדרי השינה. הנסיך אנדרו נשען על הקצבה שלו וחי ממנה. המלך רוצה שאחיו יעבור לקוטג' פרוגמור, ביתם הקודם של הדוכס והדוכסית מסאסקס שעברו לארה"ב, אחרי שרבו כמעט עם כל אחד אפשרי בארמון.

אנדרו קיבל חוזה שכירות ל-75 שנים עבור הטירה בווינדזור לאחר מותה של סבתא שלו, אמא של המלכה אליזבת ב-2002. בשנת 2019 הוא התפטר כחבר עובד במשפחת המלוכה לאחר שהואשם בהתנהגות בלתי הולמת, דבר שהוא הכחיש בתוקף.

אחד מחבריו של הדוכס מיורק אמר ביום ראשון כי הוא "מסרב לזוז" מהנכס וחושש שאחיו עלול "לכבות את החשמל" כדי להוציא אותו. "ברור שהבית מיועד לנסיך והנסיכה מוויילס, וויליאם וקייט ושלושת ילדיהם".

חברו אמר ל'דיילי מייל': "הוא כל כך שבור, הוא מסרב לראות אנשים, זה היה בית משפחתו ב-20 השנים האחרונות. האם זה באמת הגיוני להעיף אותו החוצה?"

הוא הוסיף: "הוא מודאג שעכשיו ההכתרה הסתיימה, הסכינים בחוץ. הוא חושש שבני המלוכה עלולים אפילו לכבות את החשמל כדי להוציא אותו משם. אבל אנחנו עוסקים בבני אדם, לא בנדל"ן".

אנדרו אחראי לעלויות השיפוץ של הבניין, אך לאחר שהמלך צמצם את הוצאות המלוכה, הוא כבר לא יכול להרשות לעצמו את האחזקה. המלך רוצה שאחיו יעבור לקוטג' ענק בו יש רק חמישה חדרים. חבריו של אנדרו אמרו שהוא מקווה ששיחות פנים אל פנים עם המלך יעזרו לפתור דברים.

 

ארמון בקינגהאם המלכה אליזבת המלך צ'ארלס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד