כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
המשטרה והרווחה עורבו

שני אחים אושפזו ללא הכרה בגלל עוגיות

שני אחים אושפזו בשיבא תל השומר לאחר שאכלו עוגיות קנאביס שמשמשים את הוריהם. הקטן שבהם ללא הכרה ואחיו הגדול יותר מעורפל הכרה | המשטרה פתחה בחקירה ורשויות הרווחה עורבו

שני אחים אושפזו ללא הכרה בגלל עוגיות
אילוסטרציה צילום: unsplash

שני אחים, בני שנתיים ו-6, אושפזו בבית החולים לילדים ספרא בשיבא תל השומר לאחר שאכלו עוגיות קנאביס שמשמשים את הוריהם. כך דיווח כתב הבריאות יואב אבן ב'חדשות 12'.

בן השנתיים מאושפז במצב קשה וללא הכרה, ואילו אחיו בן השש מאושפז במצב בינוני כשהוא בהכרה מעורפלת. בית החולים דיווח עם אשפוזם למשטרה על המקרה והללו ערבו מיידית את רשויות הרווחה.

היסטוריית המקרים הללו מלמדת כי אחת לשנה או שנתיים מדווחים בתי החולים על מקרי אשפוז של ילדים בשל בליעת קנאביס. בפברואר 2019 אושפז בן שנה וחודשיים במחלקת ילדים בבית החולים סורוקה בבאר שבע בעקבות חשד להרעלת קנאביס. מצבו השתפר תוך ימים ספורים ומצבו הוגדר קל. גם אז עורבו המשטרה והרווחה.

ב-2018 אושפז בן 10 חודשים במרכז הרפואי העמק בעפולה כשמצבו קשה ובסכנת חיים לאחר שבלע קנאביס. עם הגעתו לבית החולים עלה החשד כי התינוק סובל מדלקת במוח או מחבלת ראש, אך בהמשך גילו הוריו כי ראו אותו מכניס לפיו בדל סיגריה שהיתה מלאה בקנאביס, מה שגרם להידרדרות המהירה במצבו. גם אז עורבו המשטרה ורשויות הרווחה.

קנאביס עוגיות בן שנתיים בית חולים שיבא תל השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד