י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אור באפילה

מחפשים רכב? ירידה במחירי מכוניות יד 2

לאחר שבשנה שעברה החלה התייקרות במחירי המכוניות המשומשות, מדד המחירים לחודש אפריל מצביע על ירידה במחירי מכוניות יד 2 |כל הפרטים

מחפשים רכב? ירידה במחירי מכוניות יד 2
עומס תנועה בכביש החוף צילום: פלאש 90

מדד המחירים לצרכן שפורסם אתמול (שני) מצביע עליה בשיעור האינפלציה ברמה של 0.8%, נתון האומר כי מדובר בעליית המחירים החודשית הגבוהה ביותר מאז חודש יולי 2022, והיא עלתה על הציפיות בשוק, שעמדו על 0.4%. בסיכום המדד עולה כי למרות שמנכים מהמדד השנתי את חודש מאי בשנה שעברה, עדיין האינפלציה השנתית נותרה ללא שינוי - 5%. 

עם זאת, עבור מחפשי רכב בשוק המשומש, המדד מביא עמו בשורה. מנתונים שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי התייקרות במחירי מכוניות משומשות שהחלה בשנה שעברה ונמשכה עד לרבעון הראשון בשנה זו- נעצרה. הסיבה לעליית המחירים הייתה שיבושים בשרשראות האספקה שהקשו על קבלת מכוניות חדשות מיצרנים, דבר שייקר את מחירי המכוניות המשומשות. מהנתונים עולה כי מחירי מכוניות משומשות נמצאים במגמת ירידה והמדד מצביע על הוזלה בשיעור של 1.1% במהלך חודש אפריל.

נתונים אלה שמגיעים מכיוונה של הלמ"ס, מתווספים להודעה אותה פרסם האתר 'יד 2' שדווח על היפוך מגמה ותחילתה של ירידה במחירי מכוניות משומשות לראשונה מזה שנתיים כבר במחירון חודש מרץ.

בנוסף הלשכה מעירה כי ישנה גם התייקרות של הרישיונות והאגרות לרכב בשיעור של 5.8%.

מכוניות מדד המחירים לצרכן אפריל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד