כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הנאה ראשונה מרווחי הגז

הוועדה אישרה עשרות מיליונים מהקרן לאזרחי ישראל

הוועדה בראשות ח"כ לימור סון הר מלך העבירה 35 מיליון ש"ח למתמודדי נפש ו-75 מיליון ש"ח עבור בינוי לתנועות נוער בפריפריה. הר-מלך: "היום אנחנו הופכים את העולם לקצת יותר טוב"

הוועדה אישרה עשרות מיליונים מהקרן לאזרחי ישראל
מאגר הגז כריש בגבול הלבנוני צילום: אנרג'יאן

הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל, קיימה היום (שלישי) הצבעה על סכום ההקצאה השנתי מהקרן לאזרחי ישראל, והעבירה 35 מיליון שקלים עבור הקמת בתי איזון למתמודדי נפש, ו-75 מיליון שקלים נוספים עבור מבנים לתנועות נוער בדגש על הפריפריה.

יו"ר הוועדה ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) אמרה בפתח הישיבה: "אני נרגשת שסוף סוף לאחר ישיבות רבות בהן שמענו את חברי הכנסת והשרים, אנשי המקצוע, מתמודדי נפש, ועוד אורחים חשובים הגענו סוף סוף להצבעה. היום אנחנו הופכים את העולם לקצת יותר טוב. מתחילת הדרך הודעתי שהועדה לא תהיה הקופה הקטנה של הממשלה והתקציב שידון בו יהיה לתכניות מחוץ לקופסא".

ח"כ סון הר מלך הודתה לצוות הועדה ובהם מנהלת הועדה נטלי שלף, ליועצת המשפטית של הועדה תמר בנתורה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' וסגניתו חברתי מיכל וולדיגר ולחברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה שהשתתפו בדיונים.

לאחר ההצבעה סיכמה ח"כ סון הר מלך: "זהו יום חג. אני מודה לכל חברי הכנסת שתמכו בהקצאת התקציב למטרות החשובות הללו ומקווה כי בשנים הבאות התקציב של הקרן יגדל ויאפשר לנו להקצות כספים למטרות חשובות נוספות המוגדרות בתקציב הקרן כמו מחקר ופיתוח, עידוד תעסוקה בנגב שהן מטרות חשובות".

לימור סון הר מלך גז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד