כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אצבע בעין של פוטין

ה-CIA קורא לרוסים לגלות סודות בקמפיין וידאו חדש

סרטון שפורסם ברשתות החברתיות מציע לרוסים דרך מאובטחת לשתף מידע על מלחמת אוקראינה וסודות אחרים, ומבטיח להגן על ביטחונם של משתפי הפעולה. ה-CIA קורא לרוסים לגלות סודות בקמפיין וידאו חדש

ה-CIA קורא לרוסים לגלות סודות בקמפיין וידאו חדש
סייבר צילום: Pixabay

ה-CIA פרסם סרטון ברשתות החברתיות המציע לרוסים דרך מאובטחת לתקשר איתם, תוך הבטחה להגן על ביטחונם אם יספרו סודות על מלחמת אוקראינה ומידע אחר.

"אנחנו רוצים להגיע לאותם רוסים אמיצים שמרגישים שהמלחמה באוקראינה לא צודקת, ולהבטיח שהם יעשו זאת בצורה בטוחה ככל האפשר", אמר גורם ב-CIA. הסרטון בשפה הרוסית פורסם לראשונה בטלגרם והופיע גם ביוטיוב, בטוויטר ובפייסבוק.

"ייתכן שאנשים מסביבך לא ירצו לשמוע את האמת", נשמעת דמות בסרטון "אבל אנחנו כן. אתה לא חסר אונים. צור איתנו קשר בצורה בטוחה".

דמיטרי פסקוב, דוברו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אמר: "אני משוכנע שהשירותים המיוחדים שלנו עוקבים כראוי אחר הדבר הזה". דוברת משרד החוץ הרוסי כינתה את זה "משאב נוח מאוד למעקב אחר מועמדים".

"ברוסיה של היום עדיין קשה מאוד לדבר, ולאמת יש לעתים קרובות השלכות חמורות. ה-CIA רוצה לדעת את האמת על רוסיה ואנחנו מחפשים אנשים מהימנים שיוכלו לספר לנו על זה ושאיתם נוכל לתקשר בצורה מאובטחת", אמר בכיר בסוכנות לתקשורת האמריקנית.

מנהל ה-CIA, וויליאם ברנס, אמר באפריל כי "חוסר שביעות הרצון מהמלחמה תמשיך לכרסם בהנהגה הרוסית".

פקיד בכיר אמר כי למרות חילוקי הדעות של וושינגטון עם פוטין, "ארצות הברית והעם הרוסי אינם אויבים. אנו מעריצים את האומץ והחוזק של כל כך הרבה רוסים הנחושים לשמור על הערכים והאידיאלים של רוסיה", אמר.

הסוכנות מעוניינת במגוון מידע מרוסיה ולא רק דיווח מודיעיני או מודיעין נגדי, אמר. "אנחנו מתעניינים במדע מתקדם, טכנולוגיות צבאיות וסייבר, מידע פיננסי, מקורות, נתונים יקרי ערך וסודות מדיניות חוץ", אמר.

CIA רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד