כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הרפורמה ירדה מסדר היום?

"כל הזמן מאיים": המסר של נתניהו נגד איומי ההתפטרות של לוין

המאבק בקידום חקיקת הרפורמה המשפטית: מבחינת שר המשפטים יריב לוין, יש להעביר חלקים מהרפורמה המשפטית במהלך כנס הקיץ הקרוב | ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בשיחה עם מקורבים לדיווחים בתקשורת על איומי לוין להתפטר והבהיר כי הדבר לא עושה עליו רושם 

"כל הזמן מאיים": המסר של נתניהו נגד איומי ההתפטרות של לוין
ראש הממשלה נתניהו במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשאל לאחרונה על הדיווחים כי שר המשפטים יריב לוין מאיים להתפטר במידה והרפורמה המשפטית לא תקודם והבהיר כי הדבר לא עושה עליו רושם. כך דווח בגל"צ.

נתניהו אמר בשיחה סגורה עם מקורבים: "כל הזמן הוא מאיים, יש דיווחים בתקשורת 'יריב לוין מאיים'. אז שיאיים בסדר מה אני אגיד לכם, זה לא עושה רושם".

יצוין כי גם בימים האחרונים השניים מקיימים פגישות עבודה ארוכות וטובות בין השניים. אלא שלעיתים מאחורי הקלעים כאמור צצים קולות.

מהליכוד נמסר בתגובה: "הדברים שמיוחסים לראש המשלה ביחס לשר לוין הם שקריים. יש ניסיון שיטתי ומכוון לערער את היחסים בין ראש הממשלה לשר לוין ע״י הפצת שמועות חסרות שחר. ראש הממשלה נותן אמון מלא בשר לוין והם פועלים בשיתוף פעולה מלא".

נזכיר כי בתחילת השבוע דווח שעל אף שבחודש וחצי האחרונים נדמה כי הרפורמה המשפטית ירדה ממרכז סדר היום ולא תקודם בזמן הקרוב, מבחינת שר המשפטים יריב לוין, יש להעביר חלקים מהרפורמה המשפטית במהלך כנס הקיץ הקרוב.

לוין אמר בימים האחרונים: "רגע ההכרעה של הרפורמה הוא מיד אחרי אישור התקציב. עדיף בהסכמה אבל אם לא - צריך לחוקק לפחות משהו מהרפורמה עוד בכנס הזה".

כוונת שר המשפטים היא להעביר חלקים מהרפורמה שכבר נמצאים באמצע שלב החקיקה בכנסת ולא למשהו שצריכים להתחיל ולחוקק מחדש. 

לוין הוסיף שורה תחתונה ואמר: "אם עד סוף כנס הקיץ לא עובר לפחות חלק מהרפורמה מה יש לי לחפש בתפקיד".

יצוין כי לוין לא אמר את הדברים האלה לנתניהו וגם נתניהו לא אמר ללוין שאין לו כוונה לחוקק את הרפורמה במהלך כנס הקיץ, אבל ברור שכל צד יודע מה עמדת השני וכעת נשאלת השאלה האם האולטימטום של לוין יעמיד את נתניהו בחוסר ברירה.

יריב לוין ביבי נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד