י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הפורץ התיישב לשתות אלכוהול בדירה - ונתפס

פרץ לדירת מגורים, שתה בה אלכוהול וגנב רכוש. החשוד במעשה אותר ונעצר על ידי המשטרה שתבקש היום להאריך את מעצרו

הפורץ התיישב לשתות אלכוהול בדירה - ונתפס
מעצר. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אמש (שלישי) נעצר תושב העיר העתיקה בירושלים החשוד בהתפרצות לדירת מגורים במרכז העיר לפני מספר ימים וגניבת רכוש השייך לדרי המקום. חקירה שהחלה מיד עם קבלת הדיווח על כך, תוך שבוצעו מגוון פעולות לרבות איסוף ממצאים בזירה, הביאה לזיהוי החשוד במעשה שאותר והועבר לחקירה.

על פי החשד, הגיע החשוד (49) בליל שישי אל דירה בירושלים ופרץ לתוכה. על פי עדות בעלי המקום, נגנב ציוד רב הכולל בין היתר ציוד צילום, מחשב, כסף מזומן ומשקאות אלכוהוליים. הודות לקדמה הטכנולוגית, אותרו חלקם של פריטים אלו או שרידיהם במתחם בית העלמין המוסלמי ושוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים אספו ממצאים פורנזיים במקומות אלו, לצד חקירה שהחלה בתחנת לב הבירה.

במסגרת החקירה ובדיקות מקצועיות שנערכו במעבדת מז"פ משטרת ישראל, נודעה זהות החשוד במעשה והוא אותר אמש ונעצר על ידי שוטרי מרחב דוד של מחוז ירושלים בביתו. הוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה והיום, הוא יובא בפני בימ"ש לטובת הארכת מעצרו.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול תוך מיצוי יכולות ואמצעים לאיתורם של מעורבים בעבירות פליליות הפוגעות בביטחונו וברכושו של הציבור, חקירתם בהתאם ומיצוי דין עמם", מסרה המשטרה.

פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד