ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בשכונה החרדית

בגלל חלווה: בת ה-4 פיתחה תגובה אלרגית חריפה, מצבה בינוני

הילדה דיווחה כי אינה חשה בטוב, לאחר שאכלה ממתק חלווה אליו היא ככל הנראה רגישה | כוחות ההצלה זיהו כי היא סובלת מתגובה אלרגית חריפה ופינו אותה לבית החולים

בגלל חלווה: בת ה-4 פיתחה תגובה אלרגית חריפה, מצבה בינוני
כוחות ההצלה צילום: דוברות איחוד הצלה

כוחות ההצלה הוזעקו היום (רביעי) לגן ילדים בשכונת רוממה בירושלים, לאחר שצוות הגננות דיווח כי אחת הילדות אינה חשה בטוב. צוותי מד"א ואיחוד והצלה שהגיעו למקום הבחינו כי הילדה סובלת מתגובה אלרגית חריפה, לאחר שאכלה ממתק חלווה אליו היא ככל הנראה רגישה.

הילדה בת ה-4 טופלה במקום ע"י צוותי ההצלה ופונתה לבית החולים שערי צדק כשמצבה מוגדר בינוני.

ארי קנפלר חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום מסר: "בהגיעי למקום נתקלתי בילדה עם תגובה אלרגית קשה המלוות בקשיי נשימה, גירוי ותסמינים נוספים המעידים על תגובה אלרגית. הגננת סיפרה כי הילדה אלרגית לשומשום ואחת מחברותיה בגן אכלה חלווה. פרמדיק שהגיע למקום הזריק לה אדרנלין ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים שערי צדק להמשך קבלת טיפול רפואי".

"כשהגענו למקום ראינו את הילדה כשהיא בהכרה וסובלת מתגובה אלרגית חריפה", סיפרו פראמדיק מד"א אהרון שטיימנץ וחובש רפואת חירום במד"א יצחק מנחם הר כסף. "הבנו מיד שהיא נחשפה למזון שהיא אלרגית אליו ובתוך רגעים ספורים התגובה יכולה להיות מסכנת חיים. מיד הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן תרופות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב."

חלווה תגובה אלרגית גן ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד