כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

שר החוץ: "בקרוב צפויות מדינות נוספות להעביר את השגרירות לי-ם"

ביוזמת שר החוץ אלי כהן, התקיים היום בכניסה לבניין משרד החוץ בירושלים אירוע הנפת דגלי המדינות שהעבירו את שגרירויותיהן לירושלים. האירוע התקיים כחלק משורת אירועים לרגל 75 שנה למדינה ולקראת יום ירושלים שיחול השבוע, והשתתפו בו ראש העיר משה לאון ונציגי 4 השגרירויות הזרות בירושלים: ארה"ב, גואטמלה, קוסובו והונדורס

שר החוץ: "בקרוב צפויות מדינות נוספות להעביר את השגרירות לי-ם"
השר אלי כהן צילום: דוברות משרד החוץ

שר החוץ אלי כהן אירח הבוקר (ד') במשרד החוץ את ראש עיריית ירושלים, משה לאון, ונציגים של ארבעת השגרירויות הזרות בירושלים: ארה"ב, גואטמלה, קוסובו והונדורס, לטקס חגיגי במהלכו הונפו בכניסה למשרד החוץ דגליהן של ארבעת המדינות שקבעו את מקום מושבן של שגרירויותיהן בבירת ישראל. 

שר החוץ אלי כהן: "ירושלים היא בירת הנצח של מדינת ישראל, והלב הפועם של העם היהודי כבר יותר מ-3,000 שנה. לקראת אירועי יום ירושלים, חגגנו יחד עם ארצות הברית, גואטמלה, קוסובו והונדורס, את החלטתם להקים שגרירות בבירת ישראל, והנפנו את דגלי המדינות בכניסה למשרד החוץ. לקחתי על עצמי משימה: להביא עוד 3 שגרירויות לירושלים עד סוף שנת 2023, ואני קורא מכאן לשאר מדינות העולם לפתוח את שגרירויותיהן בירושלים".

רקע: ארה"ב העבירה את שגרירותה ב-14 במאי 2018, גואטמלה העבירה את שגרירותה ב-16 במאי 2018, קוסובו הקימה את השגרירות במרץ 2021 והונדורס העבירה את השגרירות ביוני 2021.

אלי כהן שר החוץ ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד