כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לשנה הבאה בירושלים הבנויה"

נתניהו: "ביום ירושלים מעלים את ירושלים על ראש שמחתנו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר סרטון ברכה לרגל יום ירושלים. נתניהו אמר: "אנחנו מחויבים לשמור על הביטחון של ירושלים, להבטיח את שגשוגה, ולהמשיך את תנופתה"

נתניהו: "ביום ירושלים מעלים את ירושלים על ראש שמחתנו"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: מתוך הסרטון

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (רביעי) סרטון ברכה לרגל יום ירושלים ה'תשפ"ג.

נתניהו אמר: "אזרחי ישראל, ביום ירושלים אנחנו מעלים שוב את ירושלים על ראש שמחתנו. אבל האמת היא שאנחנו עושים את זה יום-יום, שנה-שנה, בעצם, בעמנו, מאות בשנים: "לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

ובכן, חזרנו לארצנו. באמצע המאה ה-19 כבר היה רוב יהודי בירושלים. כמובן, זה לקח עוד 100 שנים עד שחזרנו וכוננו את מדינתנו ואת ירושלים כבירתנו הרשמית. זה לקח עוד 19 שנים עד היום הגורלי הזה ב-1967, ששחררנו את ירושלים ואיחדנו אותה מחדש. איחדנו אותה. היא פרצה לאופקים חדשים, היא נהייתה עיר, מטרופולין ענק בישראל. אנחנו בונים אותה, אנחנו בונים בתוכה ואנחנו מאפשרים לכל תושביה חיים טובים יותר בבירה הנצחית שלנו".

נתניהו הוסיף: "אנחנו מחויבים לשמור על הביטחון של ירושלים, להבטיח את שגשוגה, ולהמשיך את תנופתה. אנחנו עושים זאת גם מול כל האיומים סביבנו, לאחרונה במבצע 'מגן וחץ', אבל כל הזמן. האיומים לא בהכרח פוסקים, אבל היכולת שלנו להתמודד מול אויבינו, להדוף אותם, ולהבטיח את הביטחון שלנו בירושלים ובכל חלקי מדינתנו זה מאבק תמידי - יחד אנחנו יכולים לו.

זה יום נפלא גם לחגוג את הנס של שובנו לבירתנו הנצחית, שהיא כבר בירתנו למעלה מ-3,000 שנה. אין דבר כזה בעולם, יש דבר כזה כאן, במרכז העולם שלנו, ירושלים. חג שמח ירושלים", אמר.

בנימין נתניהו יום ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד