כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נסיון רב

רשות החירום הלאומית של ישראל תפעל עם ארה"ב קפריסין וצרפת

שיתוף פעולה באו"ם בהובלת ישראל עם ארצות הברית, קפריסין וצרפת לשיפור המוכנות לחירום. השגריר ארדן: "לישראל ידע ונסיון ייחודיים בהתמודדות עם מצבי חירום, שיכולים לסייע למדינות להציל חיים"

רשות החירום הלאומית של ישראל תפעל עם ארה"ב קפריסין וצרפת
אילוסטרציה צילום: Pixabay

משלחת ישראל לאו"ם בהובלת השגריר ארדן, תקיים היום, אירוע מיוחד, במסגרת כנס האו"ם להפחתת סיכונים מאסונות, בשיתוף רשות החירום הלאומית של ישראל וסוכנות החירום הפדרלית של ארה"ב וכן יחד עם משלחות ארה"ב, קפריסין וצרפת לאו"ם.

מטרת האירוע היא יצירת שותפויות אזוריות וכן שיתוף ידע במטרה לסייע למדינות ולמוסדות בינלאומיים להיערך ולשפר את מערכי המוכנות שלהם להפחתת סיכונים מאסונות וכן לחזק את החוסן הלאומי של מדינות. באירוע ינאם שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, ולאחר מכן יתקיים פאנל של מומחים ובכירים בתחום. אל האירוע יגיעו שגרירי או"ם, דיפלומטים בכירים ומשלחת מומחים מישראל, ארה״ב והאיחוד האירופי.

השגריר ארדן: "ישראל תמיד בין הראשונות להגיע ולסייע בכל איזור אסון. השנה פעלנו באוקראינה, בתורכיה ובמקומות נוספים. הניסיון הייחודי שלנו והידע הרב בהתמודדות עם מצבי חירום יכול לסייע למדינות רבות להציל חיים. יזמנו את האירוע באו"ם כדי להציג את היכולות היחודיות שלנו גם בתחום חשוב זה וכדי לחזק את שיתוף הפעולה עם מדינות רבות נוספות".

או"ם גלעד ארדן ארה''ב צרפת קפריסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד