כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
שנה אחרי הפיגוע באלעד

אלמנת הנרצח על הרשעת המחבלים: "התפרקתי, בכיתי את נשמתי"

שנה אחרי הפיגוע באלעד הורשעו שני המחבלים שביצעו את פיגוע הגרזנים מהמחרידים שידעה ישראל. לימור חבקוק, אלמנתו של יונתן הי"ד שהגיעה לראשונה לביהמ"ש שחזרה את המפגש פנים מול פנים עם רוצחי בעלה 

אלמנת הנרצח על הרשעת המחבלים: "התפרקתי, בכיתי את נשמתי"
הקדוש יונתן חבקוק הי"ד צילום: באדיבות המצלם

יממה למחרת הרשעתם של שני המחבלים שביצעו את פיגוע הגרזנים בעיר אלעד במוצאי יום העצמאות 2022 שבו נרצחו ארבעה בני אדם, לימור חבקוק, אלמנתו של הקדוש יונתן חבקוק הי"ד, אחד מארבעת הנרצחים התייחסה בריאיון לאולפן ynet להרשעתם של המחבלים והעונש הכבד שנגזר עליהם ארבעה מאסרי עולם ועוד 20 שנה.

לימור הגיע לראשונה לדיונים בעניינם כדי לשמוע את ההרשעה וסיפרה בראיון: "חששתי שזה יפרק אותי והיה לי נורא קשה לעמוד מולם. אבל אזרתי אומץ והרגשתי שאני רוצה להסתכל להם בעיניים ולהראות להם שהם לא שברו אותי ואנחנו ממשיכים בכל הכוח", אמרה אלמנתו של יונתן הי"ד. "הילד שלי היה בפיגוע, הילד שלי ראה את אבא שלו נרצח, נשחט. הם הרסו לנו את החיים. באתי וזעקתי את הכאב שלי".

יונתן הי"ד.

היא מתארת: "ברגע הראשון, כשהם נכנסו לאולם, התפרקתי, בכיתי את נשמתי. זה לא הוגן שהם נושמים, זה לא הוגן שבעלי מתחת לאדמה ושהם מחייכים לי בפנים. זה מה שעבר לי בראש". לדבריה, "הענישה צריכה להשתנות. במדינות כמו ארה"ב, רוצחים שפלים, מפלצות שגדלו על שנאה, היו נידונים למוות. לצערי הרב הם ימשיכו לחיות בתנאים טובים לשארית חייהם".

4 מאסרי עולם ו-20 שנות מאסר נוספות: הורשעו המחבלים מהפיגוע באלעד

עוד סיפרה לימור חבקוק על התמודדותו של בנה, שהיה בן שש כשאביו נרצח מהלומות גרזנים לעיניו: "שנה שהוא מתאר את הרגעים האחרונים של אבא שלו, שהוא מראה לי בגופו איך אבא מת, איך אבא הלך לישון ומת, מה אבא אמר במילים האחרונות, ברגעים האחרונים, מתאר לי את הפציעות הקשות. זה לא פשוט", סיכמה על סף בכי.

יונתן חבקוק לימור חבקוק פיגוע באלעד הרשעה מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד