כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מברך על ההחלטה

בנט לקראת מצעד הדגלים: "שמח שהממשלה ממשיכה בקו שלי"

ראש הממשלה לשעבר טוען כי החלטת הממשלה לאפשר את צעדת הדגלים במסלול הקבוע היא כתוצאה מהקו שבו נקטה ממשלתו. "בשנה שעברה, לנוכח איומי חמאס, קיבלתי החלטה שהמצעד ינוע במסלולו, אני שמח שהממשלה הנוכחית ממשיכה בקו זה"

בנט לקראת מצעד הדגלים: "שמח שהממשלה ממשיכה בקו שלי"
מצעד הדגלים בשער שכם צילום: ישי ירושלמי

ראש הממשלה נפתלי בנט בירך הבוקר (חמישי) את החלטת הממשלה ולפיה מצעד הדגלים יצעד במסלול הקבוע למרות איומים מצד ארגוני טרור וטוען כי ההחלטה ממשיכה את הקו של ממשלתו.

בנט כתב: יום ירושלים שמח! לפני שנתיים שגתה ממשלת ישראל דאז כשהתקפלה בפני איומי חמאס וביטלה את מסלול המצעד המסורתי. חמאס הגיב להתקפלות זו בירי רקטות על הבירה. זה היה מחזה מביש".

עוד כתב: "בשנה שעברה, כראש הממשלה, תיקנתי את זה. לנוכח איומי חמאס, קיבלתי החלטה שהמצעד ינוע במסלולו, ויהי מה. וכך היה. שברנו שיא של מעל 50,000 חוגגים שצבעו את ירושלים בכחול לבן. אני שמח שהממשלה הנוכחית ממשיכה בקו זה. ירושלים אורו של עולם!".

כזכור, לפני שנתיים הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו לשנות את תוואי המסלול משער שכם בהמלצת צה"ל והשב"כ. ארגוני הטרור חגגו וכתבו: "ניצחון גדול לאנשי ירושלים. בפעם הראשונה בהיסטוריה ישראל החליטה שלא לאפשר למתנחלים לעבור דרך שער שכם".

נפתלי בנט ריקוד הדגלים מצעד הדגלים יום ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד