כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"שאלה של זמן"

עמר בר לב מעריך: איתמר בן גביר יפרוש מהממשלה

על רקע חגיגות יום ירושלים ועלייתו של השר בן גביר להר הבית, שר הבט"פ לשעבר עמר בר־לב תקף: "הדבר היחיד שמעניין אותו אלה ההופעות התקשורתיות"

עמר בר לב מעריך: איתמר בן גביר יפרוש מהממשלה
איתמר בן גביר צילום: Flash90

הבוקר (חמישי) החלו חגיגות יום ירושלים ברחבי העיר, והמתיחות בעיר בשיאה. בתוך כך, חברי כנסת ושרים עלו להר הבית, ביניהם גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בשיחה עם סיון כהן ב־103fm, עמר בר לב, לשעבר השר לביטחון פנים, התייחס לדברים.

באשר לעלייתו של איתמר בן גביר להר הבית אמר: "זה עניין של אחריות, אני חושב שזה היה דבר שגוי ואני מניח שזה חייב את הביטחון להשקיע עוד מאמצים וחבל שהוא עשה את זה".

על המשבר בין עוצמה יהודית לשאר חברי הקואליציה, טען: "המשבר הזה הוא משבר שהמטרה שלו היא תקשורת, הבעיה העיקרית היא שבארבעת החודשים שהוא השר, ביטחון הפנים במדינת ישראל הידרדר בצורה שלא הייתה כמותה לדעתי הרבה מאוד שנים".

לדבריו, זאת "מכיוון שיכולות ההנחיה שלו, המדיניות והניהול שלו, כולנו רואים שהן לא קיימות, לדעתי זה רק שאלה של זמן על הרגע שהוא יתחיל להאשים את ראש הממשלה ואת שר הביטחון. בסופו של דבר הוא יפרוש מהממשלה, האם זה ייקח חודש או שמונה חודשים, אני כמובן לא יודע. אבל אין ספק שהדבר היחיד שמעניין אותו אלה ההופעות התקשורתיות שלו וביטחון הפנים פשוט קורס עכשיו".

עמר בר לב איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד