כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"השיקול הוא בסדר"

ח"כ מהליכוד: "העלייה להר הבית מתואמת עם ראש הממשלה"

ח"כ עמית הלוי מהליכוד התייחס לקולות בקואליציה שהתנגדו לעליית נציגי הציבור להר הבית וטען כי העלייה הייתה מתואמת עם ראש הממשלה. "יש ראש ממשלה בישראל והוא עשה את השיקול האסטרטגי", אמר

ח"כ מהליכוד: "העלייה להר הבית מתואמת עם ראש הממשלה"
עליית יהודים להר הבית צילום: Naama Stern/Flash90

ח"כ עמית הלוי (הליכוד) התייחס היום לקולות בקואליציה שהתנגדו לעליית נציגי הציבור להר הבית וטען כי העלייה הייתה מתואמת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בריאיון בכאן 11 אמר הלוי כי "יש ראש ממשלה בישראל והוא עשה את השיקול האסטרטגי. אנחנו מתואמים איתו והשיקול הוא בסדר".

כזכור, מוקדם יותר היום פנה יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני לראש הממשלה בנימין נתניהו ברקע עליית שרים וחברי כנסת להר הבית וביקש ממנו למנוע זאת. לדבריו, העלייה לא מגלה ריבונות אלא להיפך היא מהווה חילול הקודש.

גפני כתב לנתניהו: "לאחרונה חברי כנסת ושרים עולים להר הבית, רק היום עלו לשם מספר רב של נבחרי ציבור מסיעות שונות בכנסת וההחלטה היא בידיך".

גפני הוסיף: "הנני פונה ומבקש ממך למנוע את העלייה להר הבית, הן בנושא המדיני של התייחסות מדינות העולם לאפשר זאת, הן בנושא הביטחוני וההסתה הקיימת עקב כך בעיקר בעולם המוסלמי ולא רק בו, והעיקר כי אין סיבה לכך, היא לא מגלה ריבונות, להיפך היא מהווה חילול הקודש במקום הקשור ביותר לעם היהודי והקדוש ביותר עבורו", כתב.

ח"כ דוד ביטן הסתייג גם הוא מעליית חברי מפלגתו להר הבית, ואמר בריאיון לגל"צ כי "לא ראוי שחברי כנסת מהליכוד עולים להר הבית, זה לא מה שצריך לעשות. אנשים הפכו להיות יותר קיצוניים ממה שהם צריכים להיות, וזה לא התפקיד של הליכוד להראות את הקיצוניות הזו - זה לא נותן שום דבר".

יצוין כי הבוקר עלו שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית) ואילה בן גביר, אשתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, להר הבית לרגל יום ירושלים. "התגעגעתי" אמר וסרלאוף לאחר עלייתו להר.

אל רחבת הר הבית עלו גם ח"כ אריאל קלנר, עמית הלוי ודן אילוז מהליכוד.

עמית הלוי הר הבית בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד