כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בשורה לתושבי העיר בית שמש

העמותה המסייעת לילדי העיר זכתה במכרז ותקים מעון יום שיקומי

לאחר שנים של פעילות בתחום החינוך המקדם, עמותת "אהל פרידה לאה" תקים מעון יום שיקומי הודות לזכייתה בוועדת המכרזים של משרד הרווחה והביטחון החברתי • העמותה פועלת רבות בתחום התפתחות הילד לצד מעטפת כוללת של גנים טיפוליים ובתי ספר לחינוך מקדם

העמותה המסייעת לילדי העיר זכתה במכרז ותקים מעון יום שיקומי
המעון השיקומי בבית שמש צילום: באדיבות המצלם

משרד הרווחה והביטחון החברתי פרסם את החלטת וועדת המכרזים לפיה עמותת "אוהל פרידה לאה" בעיר בית שמש זכתה במכרז והיא תקים מעון יום שיקומי בעיר.

מדובר בבשורה דרמטית במיוחד לאחר תקופה ארוכה במסגרתה המתינו מאות הורים ליום בו יוקם בעיר מעון יום שיקומי לילד המיוחד, כעת לאחר אישור וועדת המכרזים תקים עמותת "אוהל פרידה לאה" את המקום אשר ישרת נאמנה את תושבי העיר בית שמש.

יצוין כי העמותה פועלת במהלך השנה כולה מתוך שליחות ובמטרה לסייע לילדי העיר בית שמש במגוון תחומים כבר מהשלב הראשוני של האבחון, מתוך רצון להעניק את הכלים המקצועיים והעדכניים בתחום החינוך וקידום הילד. בעמותה עובדים אנשי מקצוע מהשורה הראשונה עם ניסיון רב בתחומם ועם מחויבות עמוקה לחזון המאפשר לקדם כל ילד וילד ומכל מצב.

בעמותה מנהלים יחידה להתפתחות הילד לצד מעטפת כוללת של גנים טיפוליים ובתי ספר לחינוך מקדם. בנוסף, בעמותה מובילים במקצועיות מערכת שילוב בתוך בתי הספר הרגילים ברחבי העיר המסייעת לילדי העיר בצורה מקצועית ומותאמת מגזרית ותרבותית.

בעמותה סיכמו בסיפוק את הזכייה ואמרו כי, "מדובר ביום חג, לא פחות. מעון יום שיקומי יסייע באופן משמעותי למאות ילדי העיר הזקוקים לכך. אנו שמחים ומברכים על הזכייה. נמשיך בסיעתא דשמיא לעשות את הכול בכדי לסייע ולהתאים את המענים באופן המקצועי והמונגש ביותר".

מעון יום שיקומי בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד