כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בנאום בגבעת התחמושת

נתניהו: "בגלל האיומים הנחיתי לקיים את מצעד הדגלים כסדרו"

ראש הממשלה נאם בטקס לרגל יום ירושלים ואמר: "למרות האיומים, ואני אגיד לכם, בגלל האיומים, הנחיתי לקיים את מצעד הדגלים כסדרו וכהלכתו". הרצוג: "על כולנו לנהוג באחריות ובזהירות כדי לשמור על ירושלים מאוחדת"

נתניהו: "בגלל האיומים הנחיתי לקיים את מצעד הדגלים כסדרו"
נתניהו נואם בגבעת התחמושת צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (חמישי) דברים בעצרת הממלכתית לציון 56 שנים לשחרורה ולאיחודה של ירושלים, בגבעת התחמושת בירושלים ואמר כי מצעד הדגלים צעד כסדרו דווקא בגלל האיומים של ארגוני הטרור וזאת פחות משבוע לכניסת הפסקת האש לתוקף.

נתניהו אמר: "למרות האיומים, ואני אגיד לכם, בגלל האיומים, הנחיתי לקיים את מצעד הדגלים בהשתתפות רבבות במסלולו, כסדרו וכהלכתו".

לדבריו, "הנחתנו על תוקפינו ברצועת עזה מהלומות כבדות, ואני מאמין שהמסר נקלט לא רק אצלם; גם במקומות נוספים באזורנו, שצפו ביכולותיה המבצעיות המרשימות של מדינת ישראל. ואם תידרש תזכורת נוספת לחידוש ההרתעה – גם היא תבוא. שינינו את המשוואה".

נשיא המדינה יצחק הרצוג שנאם גם הוא בעצרת הממלכתית אמר: "במקורותינו מופיעות מספר סיפורים על חורבן ירושלים, בכולם שורש הרע הוא חוסר היכולת לנהל מחלוקות, לפתור אי הסכמות וליישב ויכוח פנימי בדרכי שלום. זה מה שמוביל לשנאה, ושנאה מובילה לחורבן".

הרצוג הוסיף: "על כולנו לנהוג באחריות ובזהירות כדי לשמור על ירושלים מאוחדת ועל מדינת ישראל כולה מאוחדת, לא רק מבחינה פיזית וריבונית אלא גם רוחנית ולאומית".

בנימין נתניהו מצעד הדגלים יצחק הרצוג יום ירושלים גבעת התחמושת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד