ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"ארה"ב מאחוריכם"

הנציג האמריקאי ביקר בבית הילדים היהודי באודסה

לאחר ליל הפצצות קשה על אודסה, ערך הדיפלומט האמריקאי הבכיר קורט וולקר ביקור הזדהות מיוחד בבית היתומים 'משפחה' של חב"ד בעיר | את פניו קיבלו השליח רבה הראשי של אודסה ודרום אוקראינה הרב אברהם וולף ואישים נוספים | הדיפלומט האמריקאי שיבח את העשייה של חב"ד באוקראינה בשלושים שנה האחרונות

הנציג האמריקאי ביקר בבית הילדים היהודי באודסה
הדיפלומט קורט וולקר בבית הילדים צילום: באדיבות המצלם

הדיפלומט האמריקאי הבכיר קורט וולקר - השליח המיוחד של ממשלת ארצות הברית לאוקראינה, ונציג הממשל האמריקאי בנט"ו, הגיע בסוף השבוע לביקור הזדהות בבית הילדים "משפחה" של חב"ד באודסה. יחד עם האורח החשוב, הגיעו ראש העיר גינדי טרוחנוב וסגנו פאוול ווגלמאן.

את פניהם קיבלו השליח רבה הראשי של אודסה ודרום אוקראינה הרב אברהם וולף, יו"ר הפרדציה של הקהילות היהודיות בדרום אוקראינה איגור שאדכין, צוות בית הספר "אור אבנר" והנהלת בתי היתומים.

האורח הרגיע את הילדים אחרי הלילה הקשה ללא שינה שהם עברו עקב ההפגזות הקשות והבטיח להם שהעם האמריקאי והממשל עומדים מאחוריהם, ויחד עם הרב וולף והצוות הנפלא שעובד איתו, יעשו הכל בכדי להבטיח להם בעז"ה חיים טובים, מאושרים ועתיד נפלא.

יו"ר הפרדציה איגור שאדכין מסר כי בשיחה עם קורט וולקר, הם דנו בדרכים המהירות לבנות מקלטים תחת מבני בתי היתומים באודסה, ובדרכים למגן את כל המוסדות היהודיים ברחבי דרום אוקראינה.

הדיפלומט האמריקאי קורט וולקר, שיבח את העשייה של חב"ד באוקראינה בשלושים שנה האחרונות, ובפרט את העזרה ההומניטרית הגדולה שהקהילות, יחד עם ארגון JRNU בראשותם של השלוחים הרבנים דוד מונדשיין ושלמה פלס, מעניקים ליהודים ושאינם יהודים בזמן המלחמה הקשה.

מלחמת אוקראינה רוסיה אודסה חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד