כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
בגבול המערבי של המדינה

איראן: "עצרנו קבוצת טרור הקשורה לישראל"

שר המודיעין של איראן הודיע כי קבוצת "טרוריסטים" הקשורה לישראל נעצרה היום בגבולה המערבי של המדינה. ההודעה מגיעה על רקע המתיחות הגוברת בין איראן וישראל על רקע תוכנית הגרעין של טהראן  

איראן: "עצרנו קבוצת טרור הקשורה לישראל"
אילוסטרציה צילום: unsplash

שר המודיעין של איראן "חשף" כי קבוצת "טרוריסטים" הקשורה לישראל נעצרה היום, (ראשון) בגבולה המערבי של המדינה. "קבוצת טרור הקשורה למשטר הציוני, שנכנסה למדינה מהגבול המערבי, נעצרה", אמר השר איסמעיל חטיב, כך לפי האתר האיראני Nornews.

הוא ציין בנוכחות התובעים הצבאיים של משמרות המהפכה, במהלך ההסבר שלו על תפקוד משרד המודיעין, על שיתוף פעולה ביטחוני ומודיעיני עם ממשלת עיראק הנוכחית, מה שמצביע על כך שהמבצע בוצע בשיתוף פעולה עם ממשלת עיראק החדשה.

ההודעה מגיעה על רקע המתיחות הגוברת בין איראן וישראל על רקע תוכנית הגרעין של טהראן. יש לציין כי שר המודיעין לא סיפק פרטים על העצורים. בינואר האחרון הודיע ​​משרד הביטחון האיראני על מעצרם של שתי חוליות, והאשים אותן ב"ריגול" למען ישראל, גם אז לא פורסמו פרטים על העצורים.

ראוי לציין כי איראן מודיעה מעת לעת על מעצרם של אנשים שלדבריה מרגלים למען מדינות זרות, כולל ארה"ב וישראל, אם כי היא אינה מספקת ראיות התומכות בהאשמות מסוג זה.

 

 

 

איראן עיראק משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד