כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
זונח 60 אלף עוקבים

עיתונאי השמאל הודיע על עזיבה; הרשת צוהלת

מהשעות האחרונות רשת הטוויטר הפכה למקום נקי יותר אחרי הודעתו של עיתונאי 'הארץ' אורי משגב על עזיבת הרשת הפופולרית. כל הסיבות שנימק לעזיבתו עשה בעצמו במסרים קשים נגד נתניהו והחרדים וכל מה שקשור לדת

עיתונאי השמאל הודיע על עזיבה; הרשת צוהלת
אורי משגב צילום: פלאש90

עיתונאי 'הארץ' אורי משגב, הודיע בשעות האחרונות על עזיבת רשת הטוויטר, כשאחריו עוקבים קצת יותר מ-60 אלף איש.

משגב הסביר וכתב בציוץ אולי אחרון: "איכשהו זה נראה לי כמו יום הולם במיוחד לעזוב את טוויטר. המקום הזה רע, מזיק, משחית, מדרדר ומתדרדר. תודה כל עוקבי וקוראי, מכל המחנות והציבורים. מוזמנים להמשיך לעקוב ב"הארץ" ובפייסבוק שלי, וכמובן בעולם האמיתי. להתראות".

התגובות מצד תומכי הימין היו צוהלות ושמחות על הצעד כשלטעמם משגב עצמו בין היתר היה זה שהפך את הטוויטר למקום רע, מזיק ומסית.  

כתב 'בחדרי חרדים', יענקי פרבר הגיב לו וכתב: "כל הכבוד, צעד חשוב ומאד מבורך". גם כוכב הרשת הסעודי מוחמד סעוד, התומך בימין ובנתניהו בירך גם כן וכתב: "עוד בשורה משמחת הערב".

עוד בנושא:

הנטלה במטוס שהרתיחה את עיתונאי השמאל

עורך 'בחדרי' בדימוס יוסי אסולין כתב בסרקזם: "אויש, מה נעשה עכשיו? ממי נקבל 50 עדכונים על כל נסיעה של נתניהו לחו״ל. אוי לה לאותה ספינה שאבד קברניטה. חבל על דאבדין ולא משתכחין. שהמקום ימלא את חסרוננו". גם שניאור ובר, עורך 'מרכז העניינים' בירך על הצעד וכתב: "צעד קטן לאדם, צעד גדול לאנושות".

לעומתם, הכתב המדיני של 'ישראל היום', אריאל כהנא כתב: "מברך בלי ציניות ובלי סרקזם את עמיתי, אורי משגב (הארץ) על עזיבת הזירה הרעילה של טוויטר. לנו כעיתונאים לא קל לוותר על החשיפה והבימה שנותנת הרשת הזו. ובכל זאת, כפי שהסקתי גם אני לפני כחודשיים, נזקיה בעת הזו בישראל, עולים על יתרונותיה. לפני כל דבר אחר, עלינו לנקות את השיח בישראל. משם אפשר יהיה להמשיך".

עוד עשרות תגובות בירכו על המהלך וקיוו שעיתונאים מלאי ארס ושנאה לנתניהו ולדת יעזבו גם הם את הרשת הפופולרית וישאירו יותר נקייה פחות אלימה ומסיתה.

אחד הציוצים המסעירים של משגב פורסם ונמחק בחודש מרץ האחרון, בו הציע עיתונאי 'הארץ' לנתניהו שלא לנסוע לביקור בברלין בירת גרמניה כשהוא רומז שלא יחזור משם בחיים. משגב כתב: ,מקורבי יודעים שיש לי קשר ארוך, מורכב ורגשי עם ברלין. לכל הכיוונים. אפרט בהזדמנות אחרת. אני גם די מחובר שם. ואני באמת מציע לדיקטטור לבטל את הנסיעה לברלין ברביעי. לא כדאי. מילה שלי".

כעבור שעות הגיעו שוטרים לביתו של משגב ותשאלו אותו ברחובה של עיר לפשר הציוץ וביקשו לדעת אם יש לו מידע קונקרטי על איום כלשהו הנשקף לראש הממשלה בנימין נתניהו בעת ביקורו המדיני בגרמניה.

אורי משגב טוויטר עזיבה עיתונאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד