כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"ביקורת לגופם של דברים"

נציב תלונות הציבור מגיב למונולוג של חיים הכט

דבריו של השדרן חיים הכט בשבוע שעבר נגד החרדים בגלל התקציבים שקיבלו, הרתיחו רבים שמיהרו להגיש תלונה נגד השדרן לנציב תלונות הציבור ברשות השניה שמסר: "לטעמנו אין כאן אמירות גזעניות ולא מצאנו כי כללי הרשות הופרו"

נציב תלונות הציבור מגיב למונולוג של חיים הכט
חיים הכט בשידור צילום: רדיו קול רגע

כשבוע לאחר שהתבטא קשות נגד התקציבים לחרדים במסגרת תקציב המדינה, תוך שהוא מזלזל במעשי ההתנדבות והחסד הרבים במגזר, הצטברו על שולחן הרשות השניה לטלוויזיה ולרדיו תלונות רבות מצד אזרחים נגד שדרן רדיו 'קול רגע' חיים הכט, שהינו גם הבעלים והמנכ"ל של התחנה.

לפי הרשות השניה, על שולחנו של נציב פניות הציבור, דוד רגב, הצטברו תלונות ממאזינים שדיווחו על ההתבטאויות הקשות לטעמם שהשמיע חיים הכט. והנה המסקנה: "מהאזנה לתוכן מצאנו כי הדברים שנאמרו הם דברי ביקורת לגופם של דברים ולא כהכללה", מסרו ברשות והוסיפו: "הדברים הביקורתיים נאמרו מפי השדרן ערב הצבעה על תקציב המדינה וכהמשך ישיר לפרסומים על אודות חלוקת הכספים הקואליציוניים. השדרן ביקר את אופן חלוקתם ופיזורם. לטעמנו אין כאן אמירות גזעניות ולא מצאנו כי כללי הרשות הופרו".

בתוך כך, הכט סיפר אתמול בפתח תוכניתו 'מדברים ברדיו' כי קיבל בימים האחרונים מאות תגובות ארסיות שכללו גם דברי נאצה, קללות ואיומים. אולם היה אחד שאיים עליו מפורשות ברצח ובשל כך הגיש נגדו תלונה במשטרת טבריה.

עוד בנושא:

שדרן הרדיו במתקפה ארסית נגד החרדים: "סחטתם, בזזתם, ערלי לב"

כזכור, הכט אמר בשבוע שעבר במונולוג בפתח תכניתו: "180,000 אברכים לומדים תורה בכוללים, משתמטים משירות וגוזלים מיליוני שקלים מהמחלקות הפנימיות בבתי החולים. רוצים לעשות קידוש השם? בואו לעבוד בבתי החולים, לא לחלק חלות לשבת", והוסיף למצוא את האשמים בכך; "העוון הוא על ראשם של מנהיגי הדתיים, סמוטריץ' וגולדקנופף ודרעי וגפני שבגללם, כן, בגלל החזירות שלהם זקנים נמקים באי כבוד בבתי החולים".

עוד אמר: "אתם ערלי לב, הכספים שסחטתם בתקציב השנה היו יכולים לשנות דרמטית את המציאות בבתי החולים בפריפריה. חסרונם של הכספים האלה פירושו מוות במקום חיים". אמר וקינח בעוד מילים קשות ובוטות, "לכן אני החילוני אומר לכם שומרי תרי"ג עלק, אתם חוטאים בחילול השם גדול. אין מחילה לחזירות הפוליטית שלכם. הרי את כל המיליארדים בזזתם לא לקידוש שם שמיים, אלא לביצור כוחן של המפלגות הארורות שלכם. פוליטיקה בזויה אתם עושים, לא קידוש השם". כך חיים הכט, הבעלים והמנכ"ל של רדיו 'קול רגע' בפתח תוכניתו 'מדברים ברדיו', שמוכר אולי לרבים מהגשת התוכנית המפורסמת 'יצאת צדיק'.

הרשות השניה נציב תלונות הציבור חיים הכט הסתה נגד חרדים הסתה אנטי חרדית שנאת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד