כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

שוב: מפגש של נתניהו במסעדת שרצים

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ערך פגישת פסגה עם מקורבים ומיליארדרים במסעדת שרצים יוקרתית בניו יורק, המגישה פירות ים • בתפריט: סרטנים, קלמרי ושרימפס • במפגש נכחו גם שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר, וראש הסגל בלשכת ראש הממשלה ארי הרו • נתניהו על המפגש עם אדלסון במסעדת טריפות: "זו הייתה פגישה פרטית עם ידיד ותיק" • החרדים: "חזירות של הון ושלטון"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

אחרי 'סעודת החזירים', סעד ראש הממשלה בנימין נתניהו במסעדת טריפות נוספת, כך חושף בן כספית מ'מעריב השבועי'.

לפי מידע שמפרסם בו כספית, עוד באותו היום, בו סעד נתניהו עם אדלסון ב"מסעדת החזירים", הוא ישב בראש ארוחה חגיגית של מיליארדרים יהודיים, מקורבים ובני משפחה במסעדת שרצים שמגישה פירות ים הכולל סרטנים, קלמרי ושרימפס.

המסעדה הקרויה 'בית המפה' היא אחת המסעדות היוקרתיות ביותר בניו יורק, ממוקמת על שפת נהר ההדסון וצופה על מנהטן.

בארוחה נכחו גם השגריר הישראלי בוושינגטון רון דרמר וראש הסגל בלשכת ראש הממשלה ארי הרו.

בין המיליארדרים ואנשי העסקים נכחו מורט צוקרמן, מורד זמיר, דניאל לוי, ישראל שוורץ ועוד.

כך גם נכח המיליראדר ספנסר פרטרידג', שבעבר פורסם כי העניק לנתניהו ומשפחתו שירותי טיסה פרטיים חינם בצפון אמריקה והסביבה במטוסו הפרטי.

כזכור חשף העיתון "ניו יורק פוסט", שנתניהו, אדלסון וכמה אנשים נוספים סעדו יחד במסעדת Fresco By Scotto, במנהטן, ביום ב' ושרה"מ הזמין צלעות עגל, מנה שבהגדרתה אינה כשרה מפני שהיא הוכנה במסעדה בלתי כשרה.

סעודת הטריפות עוררה סערה בארה"ב וישראל ונתניהו הגיב ל"גלובס": "זו היתה פגישה פרטית עם מכר ותיק". הוא לא הוסיף אף מילה בסוגיה זו. קודם לכן, סרבו דובריו להתיחס לנושא.

התנהלותו של ראש הממשלה עוררה מחאה בקרב חברי הכנסת החרדים. ח"כ אלי ישי הגיב: "כל איש ציבור, קל וחומר ראש ממשלה, מצופה ממנו להימנע מאכילה במקומות לא כשרים. זו איננה סוגיה דתית הלכתית בלבד, כי אם סוגיה יהודית הפוגעת ברגשותיהם של ציבורים רבים אשר ציפו מראש הממשלה לגלות רגישות יתירה. אני תמה על החלטתו ובכוונתי לומר לו את הדברים ישירות".

ח"כ ישראל אייכלר הגיב: "אם אכן נכון אמת הדבר, נעשתה התועבה הזאת, יש לומר כי שלטון המתבוללים אינו מייצג את עם ישראל ולא את ארץ ישראל.

"ארץ ישראל טהורה ויהודיה טהורים. מי שמאמין במשיחיות השקר הציוני, בל יופתע ששליטי המדינה "ראשית צמיחת", אוכלים במסעדת חזיר ב"אתחלתא דגאולתא". כי הרי כבר נאמר "לעתיד לבא עתיד חזיר ליטהר". מאידך, זה באמת מגעיל שאבירי ההון והשלטון אוכלים יחדיו במסעדת חזיר. "ויותר מכן מאסתו התורה מחמת רבוי טינופו ושהוא ניזון מטינופים" אומר הרמב"ם. ביום הכיפורים יש להתפלל עליהם ועל זרעם, שיזכו לתשובה".
נתניהו מסעדה ארהב כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד