כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הקדים את זמנו"

איש התקשורת הפתיע: "זלזלתי במשך שנים, אך אייכלר צדק". צפו

הפובליציסט ידידיה מאיר אמר אמש בערוץ 14 כי במשך שנים רבות נטה לזלזל באמירותיו הקיצוניות של ח"כ ישראל אייכלר, אך לאחרונה נוכח לראות כי הוא צדק בדבריו. "לצערנו היום המציאות מראה שאייכלר צדק. אני אומר את זה בכאב" | צפו

איש התקשורת הפתיע: "זלזלתי במשך שנים, אך אייכלר צדק". צפו
ידידיה מאיר בפטריוטים צילום: מסך ערוץ 14

עד לפני מספר שנים הספורט בברנז'ה החרדית היה ללעוג לחבר הכנסת הוותיק ישראל אייכלר. אייכלר, שמייצג את החברה החרדית בכלי התקשורת עוד משנות ה-90, נוקט בטרמינולוגיה מחמירה וטוען במשך שנים רבות שבישראל קיימת אליטה שלטונית, בפוליטיקה, במשפט, באקדמיה ובתרבות, שמנהלת את המדינה דה-פקטו בצורה דיקטטורית ושאיפתה העיקרית היא לכפות את ערכיה על כלל הציבור ובכלל זה על הציבור החרדי.

רבים חשבו שהח"כ שמייצג את חסידות בעלזא מקצין באמירותיו ואף היו שהביעו זעם כשריפרף לתקופות היסטוריות ויצר הלימה בין השלטון הישראלי לזה של שנות ה-30 בגרמניה. בחודשים האחרונים המגמה הזאת השתנתה לחלוטין: הציבור מתחיל להפנים שאייכלר צדק כשטען שלא יהיה מנוס ממלחמת תרבות במדינת ישראל.

אמש (שני) בתוכנית הפופולרית "הפטריוטים" בערוץ 14 התייחס לכך איש התקשורת ידידיה מאיר. "אני נזהר באייכלר", אמר מאיר. "אני במשך כמעט 20 שנה קצת זלזלתי באייכלר אפילו כתבתי כמה טורים וכיניתי את התופעה "אייכלריזם" - המחשבה הזאת שכל הזמן שונאים אותנו ואנטישמיים כלפינו. לצערנו היום המציאות מראה שאייכלר צדק. אני אומר את זה בכאב".

ינון מגל הוסיף בהומור: "אייכלר היה החרדי ב'פופוליטיקה', אתה (ידידיה מאיר) קצת האייכלר שלנו".

יו"ר ועדת העבודה והרווחה הרב ישראל אייכלר שטוען כבר שנים רבות שהשמאל הישראלי אכול משנאת חרדים ואינו שונה מהשנאה שהופגנה כלפי היהודים במחצית הראשונה של המאה הקודמת, הסביר בסוף השבוע את הגותו לנוכח דברי ההסתה הקשים של מגישת ערוץ 12, גלית גוטמן.

אייכלר כתב כי "כבר עשרות שנים שחלק מהתקשורת והפוליטיקאים מסיתים ומתירים את דמם של החרדים. רצינו לחשוב ש"הכלבים נובחים והשיירה עוברת".

סערת ענק | המגישה הסיתה נגד החרדים: "מוצצים לנו את הדם"

אך לדבריו, "בתקופה האחרונה מתברר שההסתה חודרת לוורידים של ישראלים רבים שמשוכנעים ש"החרדים הם אסוננו" כמו אלה שהשתכנעו ש"היהודים הם אסוננו". רבים מהם צורחים שהחרדים מוצצים את דמם ושצריך למצוא 'פתרון סופי' לבעיית 'הילודה החרדית'".

"אם היו בולמים את ה'שטירמר', את גבלס ואת שטרייכר בזמן, העם הגרמני לא היה נסחף אחרי הכנופיות הנאציות", כותב הח"כ מיהדות התורה ואומר כי "לכן, מדינת היהודים שקמה על אפרם של קורבנות השנאה האנטישמית הי"ד, חייבת לשים קץ בכוח משטרתי גדול וביד חזקה נגד כל אמירה או כתיבה או קריקטורה והתבטאות אנטישמית".

"אם לא יעשה כן", הוא מזהיר, "החיזבאללה, הג'יהאד האסלאמי ואיראן יכולים להיות רגועים. מדינת "קורי העכביש" תתפרק מבפנים".

 

ישראל אייכלר הפטריוטים ידידיה מאיר ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד