כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הסתה פלסטינית

השגריר והאלוף פעלו לא להכליל את ישראל ב"רשימה השחורה"

שגריר ישראל לאו"ם, ומתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, נפגשו עם מזכ"ל האו"ם, והציגו לו את העיוותים בנתוני האו"ם בנוגע למספר הנפגעים הפלשתינים כתוצאה מפעולות צה"ל. במטרה לשכנע את המזכ"ל, שלא להכליל את ישראל ב"רשימה השחורה" של מדינות הפוגעים בילדים

השגריר והאלוף פעלו לא להכליל את ישראל ב"רשימה השחורה"
גלעד ארדן ואלוף רסאן עליאן, עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש צילום: באדיבות המצלם

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, ומתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, נפגשו אמש בניו יורק עם מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, והציגו לו את העיוותים בנתוני האו"ם בנוגע למספר הנפגעים הפלשתינים כתוצאה מפעולות צה"ל. הפגישה התקיימה על רקע הפרסום הצפוי בחודש הקרוב של דו"ח האו"ם העוסק בהיפגעות ילדים באזורי סכסוך, ובמטרה לשכנע את המזכ"ל, שלא להכליל את ישראל ב"רשימה השחורה" של מדינות וארגונים הפוגעים בילדים.

בפגישה הוצגו למזכ"ל נתונים עדכניים על היפגעות קטינים פלשתינים כתוצאה מטילי ארגוני הטרור ברצועה, וכן העיוות בדו"חות האו"ם, שאינם כוללים את הסיבות למותם של קטינים פלשתינים בעת ביצוע מעשי טרור וכך "מנפחים" את המספרים ומציגים תמונה שקרית.

כמו כן נמסרו למזכ"ל דוגמאות להסתה לטרור המשתוללת ברשות הפלשתינית, הן ברשתות החברתיות והן בבתי הספר ובגני הילדים, וגורמת למעורבות גבוהה של ילדים ובני נוער בפעולות טרור

בנוסף הוצגו למזכ"ל האו"ם פרויקטים אזרחיים רבים שישראל יוזמת במטרה לשפר את תנאי החיים של הציבור הפלשתיני ואשר חלק מהם "תקועים" בשל סרבנות הפלשתינים, שאינם מעוניינים בשיתוף פעולה עם ישראל משיקולים פוליטיים זרים.

השגריר ארדן: "אנחנו פועלים כבר זמן רב בכדי למנוע את הכללתה של ישראל ב"רשימה השחורה" של מדינות הפוגעות בילדים והפגישה יחד עם מתאם פעולות הממשלה בשטחים הייתה חשובה ומשמעותית. הצגנו למזכ"ל נתונים ברורים המוכיחים, שרוב הקטינים הפלשתינים שנהרגו בשנה החולפת היו מעורבים במעשי אלימות וטרור ומידע זה הושמט מנתוני האו"ם, יחד עם העובדה, שארגוני הטרור משתמשים בילדים פלשתינים כמגן אנושי ויורים טילים ורקטות מאזורים צפופי אוכלוסייה. השגריר ארדן: "מי שאחראי להסתה הפרועה ולגיוס קטינים לרצח ולטרור, הוא זה שצריך להיכלל ברשימה השחורה, ולא צה״ל, שהוא הצבא המוסרי בעולם".

גלעד ארדן או"ם אנטוניו גוטרש טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד