כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מסר ברור"

ניצחון לבנט: הרב שפקפק ביהדותו - התנצל

ניצחון ראשון לראש הממשלה לשעבר בשרשרת תביעות הדיבה שהגיש. הרב שאולוב מתנצל על פרסום שקרי שלו בו טען כי רה"מ לשעבר אינו יהודי. ייקבע פיצוי כספי בפסק הדין וראש הממשלה לשעבר יעביר אותו לתרומה

ניצחון לבנט: הרב שפקפק ביהדותו - התנצל
נפתלי בנט צילום: YOAV ARI DUDKEVITCH/POOL

ניצחון ראשון במאבק של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. במהלך דיון שהתקיים היום (רביעי) בבית משפט השלום, הרב רונן שאולוב, שפרסם בעבר כי בנט אינו יהודי, התנצל.

הרב שאולוב הבהיר בבית המשפט: "במהלך שנת 2022 פרסמתי כנגד ראש הממשלה לשעבר, מר נפתלי בנט, וכנגד אמו, מירנה בנט, מידע אותו קיבלתי מאחר, שהתברר כלא נכון - כאילו יהדותם של אביו המנוח של מר בנט, ג'ים בנט, ושל אמו, מירנה בנט, מוטלת בספק".

לדברי הרב שאולוב: "לאחר בדיקה, אני מבקש להדגיש כי דברים אלה שקריים. דברים אלו שנאמרו על ידי הגיעו לתפוצה רחבה. אני מצטער שאמרתי את הדברים הללו ומתנצל מעומק לבי בפני משפחת בנט על עוגמת הנפש שנגרמה להם בעקבות פרסום זה".

בית המשפט יפסוק בשאלת הפיצוי לאחר טיעונים שהושמעו בפניו.

בנט יוצג בתביעה על-ידי משרד עורכי דין גזית-בקל, והרב שאולוב על-ידי עו"ד חיים גרינברג. עוה"ד עודד גזית ואלירם בקל מסרו: "חשוב שמבית המשפט יוצא מסר ברור של חוסר נכונות להשלים עם הפצת שקרים, ובאופן ספציפי - שהטענות כאילו מר בנט הוא לא יהודי הן שקר מוחלט. מר בנט כבר הצהיר בעבר שאת הפיצוי שיתקבל הוא יעביר לתרומה".

נפתלי בנט תביעת דיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד