כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
הפרנסה מצויה בידם

גדולי ישראל קוראים לציבור להתגייס להקמת בית המדרש הממוגן הגדול בעולם שיוקם בנתיבות

המכתב ההיסטורי של גדולי ישראל לתורמים להקמת 'בית הרב יורם': "ותהי הפרנסה מצויה בידם" • בית המדרש שיוקם 7 ק״מ מעזה יכיל כולל אברכים, מקווה טהרה, אולם ובית מדרש בן 1000 מקומות ^ על רקע ההסלמה בדרום, זה הזמן לחזק את היושבים בקו החזית

גדולי ישראל קוראים לציבור להתגייס להקמת בית המדרש הממוגן הגדול בעולם שיוקם בנתיבות

גדולי ישראל נרתמים למען הצדיק: מכתב חריג ויוצא דופן עליו חתמו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א קורא לציבור לסייע לבניית 'בית הרב יורם' בנתיבות, לזכרו של הרב יורם אברג'ל זיע"א שיהיה בית המדרש הממוגן הגדול בעולם.

״הננו בקריאה של מצווה לקהל בית ישראל לעמוד ולסייע למפעל קדוש זה וכל המסייעים והתומכים בפעילות ברוכה זו בבניית מקדש מעט ולהיות שותפים לעשות נחת רוח לבורא עולם, הקב"ה ימלא כל משאלות ליבם לטובה ולברכה, ובכל אשר יפנו ישכילו ויצליחו ויזכו לשפע ברכה והצלחה בכל מעשה ידיהם מתוך עושר ואושר וכל טוב. אמן".

"ויה"ר שכל הזוכים ליטול חלק בבניין ביהמ"ד וביהכ"נ הגדול הזה, יזכו שהתורה הקדושה תימשך בזרעם לעד, ותהיה פרנסה מצויה בידיהם בריוח ולא בצמצום בכבוד ולא בביזוי ויראו בשמחת בניהם, מדה כנגד מדה הם פיארו את בית ה', ה' יתברך יפאר את ביתם".

כידוע מיקומה הגיאוגרפי של העיר נתיבות קרובה מאוד לאזור חם מאוד מבחינה ביטחונית, ובתקופות הסלמה ממחבלים ארורים העיר חוותה לא מעט הפגזות, על כן שם לו הרב למטרה עליונה להקים את הבניין העתידי בבניה מותאמת אשר כולו יהיה ממוגן על פי כל תקני משרד הביטחון, ואשר השוהים בו יוכלו להיות בטוחים ורגועים להמשיך את הפעילות העניפה של הפצת התורה כרגיל, גם בעתות הסלמה ומלחמה לא עלינו.

מרכז ממלכת התורה בדרום – 'בית הרב יורם' ישתרע על פני שטח רב בבניה של קרוב ל – 15,000 מ"ר, בתכנון מותאם ומדוקדק לפרטי פרטים, אשר ישתרע על פני כמה מפלסים שבעזרת ה' יאכלס בו את הפעילות העניפה של המוסדות.

בין היתר המקום יכיל בית כנסת מפואר עם כ-1,000 מקומות ישיבהועזרת נשים המונה כ – 400 מקומות ישיבה. כוללי אברכים, בית הוראה, חדרי שיעורים, חדר קבלת קהל, מכון ההוצאה לאור "המאיר לארץ" – להפצת אורו ותורתו של הרב יורם  אברג'ל זיע"א, מקווה טהרה רחב ידים, מרכז הדרכה לחתנים וכלות לחיי נישואין מאירים ושמחים, חדרי אירוח לשבתות ולמועדים, אולם אירועים – אולם אירועים וכינוסים ומרכז מורשת – מתחם מיוחד בו יהיו מוצגים כל פרטי חזונו ומורשתו וחייו של הרב יורם מיכאל אברג'ל זיע"א, שיאפשר לבאים מכל העולם ללמוד על תורתו ואורו.

מתגייסים עכשיו להקמת בית המדרש הממוגן, וזוכים בברכת גדולי ישראל>>>

 

 

הרב יורם אברג'ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד