כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תשעה נוסעים נפצעו

נוסע פתח את דלת המטוס במהלך נחיתה: "רציתי כבר לצאת"

גבר בדרום קוריאה הפחיד נוסעים במהלך הנחיתה כשפתח את דלת המטוס, הוא אמר שהוא "רק רצה לרדת". נוסעים מזועזעים נאחזו במושבים שלהם בזמן שהרוח הצליפה לפנים המטוס

נוסע פתח את דלת המטוס במהלך נחיתה: "רציתי כבר לצאת"
הרוח על הפרצוף של הנוסעים צילום: צילום מסך

נוסע פתח את הדלת של טיסת 'אסיאנה איירליינס' רגע לפני נחיתת המטוס ביום שישי האחרון מכיוון שלדבריו הוא הרגיש "אי נוחות". האיש, בשנות ה-30 לחייו, פתח את דלת המטוס כשהיא עדיין הייתה כ-700 רגל מעל פני הקרקע (כ-200 מטרים), וגרם לבהלה על הסיפון.

המטוס שעליו היו 194 נוסעים היה במרחק דקות ספורות מנחיתה בעיר דאגו בדרום מזרח קוריאה הדרומית, אורך הטיסה לוקח בדרך כלל כשעה ולא דווח מיד כמה זמן הדלת הייתה פתוחה.

נוסעים מזועזעים נשענו לאחור על מושביהם ונצמדו אליהם בחוזקה כשהרוח הצליפה בפנים המטוס. האיש שפתח את הדלת אמר למשטרה שהוא "רצה לרדת מהמטוס במהירות", כך דיווחה סוכנות הידיעות Yonhap של דרום קוריאה, בציטוט מקורות בתחנת המשטרה. על פי הדיווחים, האיש גם היה לחוץ על איבוד עבודתו לאחרונה.

כמה מהנוסעים על הסיפון ניסו לעצור את האיש מלפתוח את הדלת, אך הדלת נפתחה חלקית למרות מאמציהם, כך נמסר ממשרד התחבורה במדינה. לפחות תשעה נוסעים טופלו בבית החולים עם בעיות נשימה. כולם שוחררו לאחר כשעתיים, כך אמר גורם במכבי האש. לאחר שהאיש יסיים לקבל טיפול רפואי הוא ייעצר, כך הודיעה המשטרה.

 

דרום קוריאה מטוס קשיי נשימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד