כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"כל מי שלא ביביסט"

רינו צרור בחוץ מגישי ערוץ 14 בפנים; שינויים דרמטיים בגל"צ

בכירים בגלי צה"ל טוענים כי המפקד הזמני דני זקן מתכנן להחליף את הגווארדיה הוותיקה של התחנה שבקרוב מסיימים חוזה, במגישים חדשים מערוץ 14 וישראל היום. "על הכוונת של זקן כל מי שלא ימני וביביסט"

רינו צרור בחוץ מגישי ערוץ 14 בפנים; שינויים דרמטיים בגל"צ
יעקב ברדוגו צילום: Yonatan SIndel/Flash90

לפי הפרסום ב-דה מרקר, בכוונת דני זקן שמונה לפני כשלושה חודשים למפקד זמני של התחנה הצבאית, להדיח שדרים ותיקים שהשמיעו טון ביקורתי כלפי הממשלה והרפורמה המשפטית. על הכוונת בין היתר: רזי ברקאי, רינו צרור ויעל דן.

"על הכוונת של זקן כל מי שלא ימני וביביסט", אומרים מקורות בגל"צ לדה-מרקר. לדבריהם, זקן מתכנן להוציא לפועל את המהלכים כבר בתחילת יולי, ובכך לשלם את דמי הרצינות שלו — בתקווה שיקבל מינוי קבוע למפקד גל"צ. לדברי עיתונאים ועורכים בתחנה הצבאית, זקן אמר כבר בכמה הזדמנויות כי לא היה מרוצה מהאופן שבו סיקרה התחנה את המאבק ברפורמה המשפטית. "התחושה בתחנה היא שיש פה ניסיון להשתלט על התחנה — שתשדר תעמולה, לקראת הסיבוב השני במאבק", הם אומרים.

עוד נטען מפי מקורות בתחנה הצבאית כי זקן סולל את הדרך לשובו של הפרשן הימני יעקב ברדוגו, שבשנה שעברה עזב את התחנה בטריקת דלת ותבע אותה. "כל השנים גל"צ הייתה מקום מורכב ובעייתי, אבל לפחות עבדה טוב. עכשיו דני גומר אותה. אני מזועזע ממה שקורה, הכול פוליטי", אומר מקור בתחנה. לדבריו, הבעיה נעוצה במעורבות של אדם אחד: ברדוגו, שנחשב מקורב מאוד לזקן. השניים אף הגישו יחד תוכנית אקטואליה יומית ברדיו גלי ישראל. "דני מספר בכל הזדמנות שהם חברים טובים, הם הולכים ביחד למשחקי ספורט ויושבים ביציע האח"מים", אומר מקור בתחנה.

בכיר בתחנה טען בשיחה עם דה-מרקר כי זקן מתכוון להחליף את שלושת המגישים ולהשיק לוח שידורים חדש, שמבוסס על כך שכל תוכנית תהיה שעתיים. "יש בזה היגיון אם אלו מגישים טובים. אבל המטרה שלו להביא אנשים מערוץ 14 וגלי ישראל. רואים לפי השמות שעלו כמחליפים", הוא אומר.

מקורבים לתחנה מעריכים כי זקן בוחן שילוב של נשות תקשורת — כמו ליטל שמש, שרה בק, יערה זרד ומגי טביבי מערוץ 14; ושירית אביטן מ"ישראל היום" — כמגישות פוטנציאליות. הדחת צרור ודן מהמשבצות שלהם, תאפשר ליצור לוח שידורים חדש. כך למשל, לדבריהם, תוכנית הצהריים של אמיר איבגי תתרחב לשעתיים — על חשבון "עושים צהריים" של דן.

גלי צה"ל יעקב ברדוגו ערוץ 14

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד