י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
על פי פרסומים זרים

טסלה בצרה? אלפי דיווחים על כשלים במערכת

נהג אוטונומי? לא בדיוק. אלפי נהגים דיוחו על כשלים במערכת ה"אוטופיילוט" 

טסלה בצרה? אלפי דיווחים על כשלים במערכת
עמדות טעינה טסלה צילום: טסלה

טסלה סובלת ככל הנראה מאלפי בעיות ותקלות במערכת ה"אוטופיילוט", יכולת הנהיגה האוטונומית למחצה של היצרנית, כך מפרסם העיתון הגרמני handelsblatt. לפי פרסומי העיתון הגרמני כ- 24 אלף מסמכים אשר הושגו על ידי העיתון מצביעים על שורה ארוכה של תלונות של לקוחות ובעיות במערכת, כמו גם דליפה של פרטי לקוחות ופרטי עובדים.

לפי הפרסומים בעיתון הגרמני שהצליח לשים ידיו על נתונים פנימיים של טסלה, היצרנית מחזיקה בדיווחים על 2,400 מקרים של האצה של המכוניות ללא שליטה, 1,500 תלונות על בעיות בלימה שונות ש-139 מתוכן מתייחסות לבלימת חירום של הרכב בלי שהיה צורך לבצע בלימת חירום ו- 383 תלונות על מה שמכונה "בלימת פאנטום", כלומר בלימה של הרכב לנוכח מכשול בלי שבאמת יהיה מונח מכשול לפניו. לפי הפרסומים בגרמניה, תלונות אלה נאספו על ידי טסלה עוד מאז שנת 2015 ואיסופן הסתיים בשנה שעברה, כאשר עיקר התלונות נרשמו בארצות הברית, אבל מקרים נוספים התרחשו באירופה ובאסיה.

טסלה עצמה נערכה לכאורה להסתרת צעדיה היטב: לפי העיתון הגרמני, היצרנית הורתה לעובדיה שלא לדון במקרים הללו באופן כתוב אלא רק בשיחות בעל-פה. לפי הפרסומים בגרמניה, כאשר טסלה התבקשה על ידי העיתון לתת תשובות על המתרחש-הודיעה היצרנית כי מדובר בנתונים אשר נגנבו ממנה.

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד